انتشار خبرنامه علمی “نگرش” ویژه کتابداران

خبرنامه علمی مدیریت اطلاعات و دانش شناسی با عنوان “نگرش” از سوی امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر می‌شود.

انتشار خبرنامه علمی “نگرش” ویژه کتابداران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: رشته کتابداری به عنوان یکی از حوزه‌های زیرمجموعه مدیریت اطلاعات و دانش شناسی محسوب شده و نیازمند به روز رسانی دانش و اطلاعات کتابداران و فعالان این حوزه است.

طیبه فاطمی اضافه کرد: اداره امور کتابخانه‌ها نیز با هدف دسترسی به آخرین دانش و اطلاعات تخصصی حوزه کتابداری و فناوری‌های روز دنیا، کتابخانه‌های بزرگ در سطح جهان، جشنواره ایده آفرینی کتابخانه‌ای و همچنین ارتقای سطح علمی، دانش و سواد اطلاعاتی کتابداران فعال در کتابخانه‌های زیرمجموعه شهرداری اصفهان به انتشار خبرنامه الکترونیکی “نگرش” اقدام کرده است. او با بیان اینکه تاکنون سه شماره از این نشریه منتشر شده و در اختیار کتابداران شهرداری اصفهان قرار گرفته است، گفت: آخرین اطلاعات درباره پروژه‌ها، خدمات فنی و کتابخانه‌ای و مهارت‌های افزایش دانش سواد اطلاعاتی و مبانی دانش از دیگر مطالبی است که در اختیار کتابداران و مشتاقان این حوزه قرار می‌گیرد.