استانها » البرز
کد خبر : 747265
شنبه - 1 تیر 1398 - 20:10

انتخاب فرماندار بومی برای کرج رشد شهر را به دنبال دارد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب نیروی بومی برای فرمانداری کرج رشد و تعالی این شهر را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، امروز پس از پنج ماه جای خالی فرماندار کرج پُر شد؛ سیروس شفقی که آذر ماه سال ۹۶ با حکم محمدعلی نجفی به عنوان فرماندار کرج معرفی شده بود، در بهمن سال ۹۷ با حکم عزیزالله شهبازی، استاندار فعلی البرز از این سمت کنار رفت.

طی این مدت پنج ماهه، خسرو ارتقائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و پس از آن سعید ناجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز سرپرستی فرمانداری کرج را با حفظ سمت برعهده گرفته بودند.

گزینه های متعددی برای تصدی پست فرمانداری کرج مطرح و بررسی شد و سرانجام قرعه به نام غفور قاسم پور در آمد که پیش از این به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری البرز فعالیت می کرد؛ حضور در چهارمین دوره شورای شهر کرج به عنوان نماینده مردم از دیگر سوابق فرماندار جدید کرج است.

عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: انتخاب فرماندار کرج با بررسی شرایط و مشورت های بسیار انجام شد؛ رشد و تعالی کلانشهر کرج زمانی محقق خواهد شد که فردی دلسوز و کاربلد مسؤول شود. انتخاب نیروی بومی برای فرمانداری کرج رشد و تعالی این شهر را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود نیروی بومی در پست فرمانداری کرج موجب انسجام بخشی به مجموعه می شود زیرا این فرد شناخت کافی از شهر دارد و با توجه به شرایط موجود می تواند اقدامات لازم را انجام دهد.

اکبر سلیم نژاد، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این آئین گفت: باید ارتباط میان فرمانداری و شورای شهر کرج به حل مشکلات موجود در امور اجرایی کمک کند؛ به دنبال این هستیم که قانونمداری و شفاف سازی سرلوحه اقدامات قرار گیرد و به دور از ناهنجاری ها عمل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: درآمدزایی برای ۱۳ هزار پرسنل در شهرداری کرج اقدامی دشوار است و باید مشکلات برطرف شوند؛ شهرداری کرج نمی تواند نیروی جدید جذب کند؛ ظرفیت جذب نیرو در شهرداری تکمیل شده است.

غفور قاسم پور، فرماندار جدید کرج نیز در ادامه این آئین اعلام کرد: برنامه چهارساله ای برای طول عمر مدیریت خود دارم که در نخستین شورای اداری آن را تبیین خواهم کرد.

فرماندار کرج با بیان اینکه سعی دارم طبق فرامین انقلاب اسلامی ایران فعالیت خود را اجرایی کنم، اظهار کرد: یکی از موارد حائز اهمیت تحقق شعار سال است که با توجه به ظرفیت های موجود در کرج می توان آن را اجرایی کرد.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/