استانها » البرز
کد خبر : 747262
شنبه - 1 تیر 1398 - 20:03

انتخابات در البرز باید در چهارچوب قانون برگزار شود

استاندار البرز گفت: انتخابات در البرز باید در چهارچوب و خط کشی قانون و در فضایی سالم برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار کرج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه آئین تودیع و معارفه فرماندار کرج را در سالن جلسات فرمانداری برگزار کردم تا حسن توجه خود را به مجموعه فرمانداری اعلام کنم، تصریح کرد: انتخابات باید در چهارچوب و خط کشی قانون برگزار شود.

استاندار البرز با بیان اینکه تمام اختیارات به فرماندار کرج و سایر شهرستان ها تفویض داده شده است، اظهار کرد: غفور قاسم پور در زمان سیل مورد رصد بنده قرار داشت و نحوه عملکرد وی به گونه ای بود تا مطمئن شوم در این سمت موفق خواهد بود.

شهبازی ضمن تبریک روز اصناف گفت: اصناف، کمک حال کشور در جنگ اقتصادی هستند و در تنظیم بازار نقش بسیار مفیدی ایفا می کنند.

استاندار البرز بیان کرد: کشور ایران در هر شرایط پیروز مباحث و جنگ ها بوده است که نمونه بارز این پیروزی ها هدف قرار دادن پهباد جاسوسی آمریکا در مرزهای ایران است که به جاروبرقی اطلاعات معروف بود.

این مقام مسؤول اظهار کرد: کرج یکی از کلانشهرهای پراهمیت کشور است که با داشتن ظرفیت های بیشمار اقتصادی و اجتماعی می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه شورای فعالی در کرج حضور دارد، مطرح کرد: می توان با درنظر گرفتن ظرفیت های بیشمار کرج به توسعه این کلانشهر کمک کرد.

شهبازی با بیان اینکه کلانشهر کرج ۶ شهر را در خود جای داده است، عنوان کرد: انتخاب معاونان و تیم منسجم در فرمانداری کرج می تواند به تحقق انتظارات از مجموعه کمک کند؛ شهر کرج از ظرفیت خوبی در زمینه گردشگری برخوردار است.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/