ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان » کاشان » گزارش تصویری
کد خبر : 850368
سه شنبه - 16 مهر 1398 - 08:54
فرماندار ویژه شهرستان کاشان

امنیت امروز کشور مرهون همدلی عموم مردم و از خودگذشتگی جان برکفان عرصه نظم و امنیت است

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان پس از تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا،  از امنیت و آرامش به عنوان نعمت بزرگ الهی یاد کرد.

 
به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرماندار ویژه شهرستان کاشان در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان پس از تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا،  از امنیت و آرامش به عنوان نعمت بزرگ الهی یاد کرد.
مرتضایی گفت: با بررسی اجمالی اخبار کشورهای همجوار اهمیت آرامش و امنیت حاکم بر کشور بیش از پیش جلوه گر می شود و این موفقیت‌ها مرهون همدلی عموم مردم و از خودگذشتگی تلاشگران و جان برکفان  عرصه نظم و امنیت می باشد.
رییس شورای تامین شهرستان کاشان به کارنامه درخشان و پر افتخار نیروی انتظامی از بدو تاسیس اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ نظم و امنیت داخلی و همچنین مراقبت و کنترل مرزهای میهن اسلامی دارای وظایف گسترده و خطیری است که به یمن اخلاق مداری، ورزیدگی، شکیبایی،به خدمت گرفتن دانش و همراهی و مشارکت شهروندان و رهنمود های فرماندهی کل قوا اکنون نمادی از اقتدار نظام به شمار می آید.
وی خدمت به مردم و کسب رضایت الهی را هدف نهایی دانست و بر ارتقاء سطح تعامل دستگاه های اجرایی، امدادی، خدماتی و انتظامی برای ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان تاکید کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان نیز به شعار” پلیس هوشمند، امین مردم” به عنوان محور برنامه نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: امنیت یک کشور در عصر حاضر صرفا با قدرت نظامی، اقتصادی و… تامین نمی شود بلکه مولفه های متعدد در حوزه های متنوع در ایجاد و حفظ امنیت دخیل است.
وی با بیان اینکه همه مردم از تمام قشرهای در تولید و حفظ امنیت نقش دارند گفت: علی رغم گستردگی و تنوع مسائل، کاشان از شاخص ترین شهرهای امن کشور به شمار می آید که این به ویژه برای مسافران و گردشگران بسیار ملموس است.
وی دستاوردهای این حوزه را مرهون مشارکت شهروندان، تلاش مداوم پرسنل انتظامی و نظامی و همچنین همکاری دستگاه های اجرایی دانست و گفت: این هفته متعلق به تمام مردم است و بر خود برای بر تن کردن لباس خدمت به مردم در این مسیر پرخطر و و پرتلاطم می بالیم.
تقدیر از نیروهای نمونه نیروی انتظامی، سپاه، آتش‌نشانی، فوریت های پزشکی، هلال احمر و همچنین معتمدین از دیگر برنامه‌های این نوبت از صبحگاه مشترک نیروی انتظامی بود.
▫️گفتنی است، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار ویژه و رییس شورای تامین شهرستان کاشان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، بخشداران و تنی چند از دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.
ابراهیم قربانی