اصفهان » تولیدی » زهرا زرفشانی » سیاسی
کد خبر : 1045882
یکشنبه - 15 مهر 1403 - 13:12
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان در گفتگو با ربیع خبر داد:

امسال رشد ۳۵ درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه اصفهان داشته ایم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: امسال رشد ۳۵ درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه اصفهان داشته ایم.

امسال رشد ۳۵ درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه اصفهان داشته ایم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حسین امنیه در گفتگوی اختصاصی با ربیع اعلام کرد: نیروگاه حرارتی اصفهان تا پایان شهریورماه سالجاری بیش از دو میلیارد و ۴۱ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، تولید و به شبکه سراسری برق کشور انتقال داد.

وی بیان داشت: این نیروگاه تا پایان شهریورماه سال جاری دو میلیارد و۴۱میلیون و ۴۷۱ هزار کیلووات ساعت، انرژی الکتریکی خالص تولیدی را به شبکه سراسری برق کشور منتقل کرده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان ادامه داد: از این میزان تولید برق ۳۸۷ میلیون و ۳۱۱ هزار کیلووات ساعت، در شهریورماه تولید و به شبکه سراسری منتقل شده است.

مدیر عامل نیروگاه اصفهان  در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به عبور موفقیت آمیز پیک تابستان ۱۴۰۳ گفت: اقدامات صورت گرفته برای تولید برق پایدار در تابستان، با تلاش کارکنان این نیروگاه به انجام رسید که علاوه بر دستیابی به اهداف تولید، موجب بهبود شاخص های مربوط به کاهش مصرف آب، افزایش تولید و آمادگی و … شده است.

وی در پایان افزود: با میزان انرژی خالص تولید شده درشش ماهه اول امسال، این نیروگاه شاهد رشد ۳۵ درصدی تولید انرژی نسبت به نیمه نخست سال گذشته بوده است.

 گفتنی است این نیروگاه از نوع حرارتی و دارای۵ واحد بخاری مولد برق با ظرفیت های متنوع و مجموع توان تولید نامی ۸۳۵ مگاوات برق می باشد.

زهرا زرفشانی