استانها » البرز
کد خبر : 501999
سه شنبه - 8 آبان 1397 - 20:24

البرز غرق در سوگ اربعین حسینی

امروز البرزی‌ها در اربعین اباعبدالله(ع) با حضور در تکایا و مساجد، همچنین آئین ویژه راهپیمایی جاماندگان اربعین، در رثای امام حسین(ع) و یاران باوفایش اشک ماتم ریخته و به عزاداری پرداختند.

البرز غرق در سوگ اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، استان البرز امروز همزمان با اربعین حسینی با حضور در بقاع متبرکه استان در سوگ امام حسین (ع) نشستند.

 شهروندان کرجی از سراسر شهر پیش از ظهر سه‌شنبه و همزمان با اربعین حسینی به‌سوی آستان امامزاده محمد (ع) و استان امامزاده حسن (ع) آمدند تا در عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به سوگ بنشینند و اشک بریزند.

قشر‌های مختلف مردم، اصناف، بازاریان و هیئت‌های مذهبی در دسته‌های متحد، سینه زنان به سوگ مولایشان نشسته و به یاد سرور شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش اشک ماتم می‌ریزند.

در شهرهای مختلف استان البرز هزاران نفر از عزاداران حسینی با حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین همزمان با صبح سه‌شنبه، دل‌هایشان را در کنار دل‌های مسلمانانی قرار دادند که امروز در بین الحرمین، عزاداری را به اوج می رسانند تا شب اربعین حسینی را در کنار بارگاه حرم مطهر امام حسین(ع) به صبح برسانند.

انتهای پیام/و

اخبار