استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 778626
پنجشنبه - 3 مرداد 1398 - 22:44

اقدام خاصی برای ماندگاری مسافران عبوری از خراسان شمالی نشده است

استاندار خراسان شمالی گفت:در جلسات مختلف عنوان می‌شود که خراسان شمالی در مسیر تردد سالیانه ۲۰ میلیون مسافر است اما اقدام خاصی برای ماندگاری این مسافران صورت نگرفته است.

اقدام خاصی برای ماندگاری مسافران عبوری از خراسان شمالی نشده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی اظهار کرد:  به‌زودی دکتر مونسان معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان سفر خواهند داشت.

وی با تأکید بر اهمیت بالای گردشگری در این استان اظهار کرد: از رئیس سازمان میراث فرهنگی خواستیم در سفر رییس‌جمهور به این استان حضور نیابد تا در سفری جداگانه در جریان جزئیات حوزه گردشگری استان قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: اینکه در جلسات مختلف عنوان می‌شود که خراسان شمالی در مسیر تردد سالیانه ۲۰ میلیون مسافر است اما اقدام خاصی برای ماندگاری این مسافران صورت نگرفته جای تأمل دارد.

شجاعی تصریح کرد: مسافران برای تردد از خراسان شمالی باید مساحت ۲۸۰ کیلومتری و پنج شهرستان را طی کنند که یکی از طرح‌ها باید این باشد که در مسیر جاده اصلی زمینه ماندگاری مسافر را فراهم آوریم.

وی خاطرنشان کرد: برای فراهم کردن ماندگاری مسافران زمین موردنظر را در قالب ارائه طرح فراهم خواهیم کرد و سپس از سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/