استانها » البرز
کد خبر : 685568
جمعه - 23 فروردین 1398 - 13:26
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

اقدامات استان البرز مانع قطع ارتباط مهمترین جاده استان خوزستان با کشور شد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اگر استان البرز برای جلوگیری از ورود آب به شهر شیبان اقدام نمی‌کرد مهمترین جاده استان خوزستان با کشور قطع می‌شد.

اقدامات استان البرز مانع قطع ارتباط مهمترین جاده استان خوزستان با کشور شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در جلسه شورای مدیریت بحران استان خوزستان که شامگاه روز پنجشنبه با حضور شهبازی استاندار البرز در سالن کنفرانس استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره همبستگی ملی برای کمک به سیل زدگان گفت: استان البرز در کمک به مردم آسیب دیده از سیل جزو استان‌های پیشتاز بود، این اقدامات انجام شده جای تشکر و تقدیر از مردم و استاندار محترم را دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه کمک های مردمی زیادی از استان البرز به سیل زدگان خوزستان و دیگر استان‌های آسیب دیده از سیل ارسال شد ادامه داد: البرز چندین فروند هواپیما امکانات برای مردم آسیب دیده از سیل خوزستان ارسال کرد و  این کمک‌ها همچنان ادامه دارد و با توجه به گستردگی حادثه اگر کمک مردم و استان‌های معین نبود مشکلات بسیاری برای امدادرسانی داشتیم.

نجار با بیان اینکه اگر استان البرز برای جلوگیری از ورود آب به شهر شیبان اقدام نمی‌کرد مشکلات قابل مدیریت نبود بیان کرد: اگر شیبان ساماندهی نمیشد مهمترین جاده ارتباط استان خوزستان با کشور قطع می‌شد و نیروگاه زرگان، نیروگاه رامین و زندان مرکزی هم با این وضعیت با مشکل مواجه می‌شد.

وی با بیان اینکه شیبان شهر پر جمعیتی است، گفت: اقدامات تیم اعزامی استان البرز سبب کاهش خسارت در شهر شیبان شد و اهمیت کار تیمی که از استان البرز در منطقه مستقر شده است بر هیچ کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/ب/۱