استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 751733
پنجشنبه - 6 تیر 1398 - 17:05

اقدامات آمریکا نشان از درماندگی و استیصال آنان است

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ملت ایران گفت: این اقدامات و دستورها از سوی رئیس‌جمهور امریکا نشان از درماندگی و استیصال آن‌ها دارد.

اقدامات آمریکا نشان از درماندگی و استیصال آنان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران بجنورد در پاسخ به نتایج تحریم مقام معظم رهبری توسط آمریکا اظهار کرد: تحریم کردن مقام معظم رهبری هیچ تأثیری درروند محبوبیت ایشان ندارد.

وی در ادامه این حرکت آمریکایی‌ها را نهایت استیصال توصیف کرد و افزود: مردم  ایران اسلامی این کار رئیس‌جمهور آمریکا به سخره گرفتند و حرف‌های رئیس‌جمهور آمریکا نشان‌دهنده  نهایت استیصال و درماندگی است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه همچنین با اشاره به نتیجه و نمود این حرکت آمریکا گفت: احساس می‌شود که رئیس‌جمهور آمریکا تمام راه‌ها را به روی خودش بسته و این کار را افرادی که قدرت ابتکاری ندارند انجام می‌دهند.

وی در انتها از طی مسیر انقلاب توسط مردم همراه با رهبری انقلاب تصریح کرد: مردم ما مصمم‌تر و قوی‌تر و بااراده‌تر از گذشته و همراه با رهبر انقلاب این مسیر پرفراز و نشیب را طی خواهند کرد.

ئیس‌جمهور آمریکا دوشنبه با امضای یک فرمان اجرایی، تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران اعمال کرد که ازجمله آن دفتر رهبر انقلاب، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران را در فهرست تحریم قرار داده‌شده است.

انتهای پیام/