اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 680629
یکشنبه - 18 فروردین 1398 - 12:07
شهردار اصفهان خبر داد:

اقامت یک میلیون و ۲۵۸ هزار گردشگر نوروزی در اصفهان

شهردار اصفهان از اقامت یک میلیون و ۲۵۸ هزار گردشگر نوروزی در اصفهان خبر داد که این آمار ۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

اقامت یک میلیون و ۲۵۸ هزار گردشگر نوروزی در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، قدرت اله نوروزی با ابراز قدردانی از شهروندان اصفهانی برای مهمان نوازی در ایام نوروز که سبب رضایت گردشگران شده بود، اظهار کرد: در ایام تعطیلات یک میلیون و ۲۵۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اقامت پیدا کردند. پیش بینی ما یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر بود که به دلیل شرایط جوی و وضعیت فوق العاده ای که در کشور رخ داد، بسیاری از سفرها انجام نشد.

وی با اشاره به آمارها که سفرهای نوروزی به اصفهان رشد پنج درصدی نسبت به سال گذشته داشته، افزود: طبق نظرسنجی از مسافران، ۹۳ درصد گردشگران از زیباسازی فضای شهری اصفهان اعلام رضایت کرده بودند و این حاصل خدمات شهری و زیباسازی است.

شهردار اصفهان از تأثیر فعالیت مترو در ایام تعطیل در کمک به شهروندان و مسافران و افزایش میزان رضایتمندی خبر داد.

وی با بیان اینکه با جاری شدن سیلاب در لرستان، اولین شهرداری بودیم که با نیروهای زبده و تجهیزات به کمک مردم شتافتیم و ضمن همدردی با آنها امدادرسانی خوبی صورت گرفت، افزود: شهروندان اصفهانی همواره در مواقع سخت و بحران‌ها پیشتاز بوده‌اند. در جریان سیل در لرستان نیز کارکنان شهرداری اصفهان در اقدام ایثارگرانه خود پیشگام و جلودار شدند. از همه کسانی که به نمایندگی از مردم اصفهان به کمک مردم لرستان رفتند کمال تشکر را دارم.