استانها » البرز
کد خبر : 806263
پنجشنبه - 31 مرداد 1398 - 17:49

افزایش ۶۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی مددجویان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از افزایش ۶۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش ۶۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی مددجویان البرزی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای یک هزار مددجوی البرزی اشتغال ایجاد شده و پرداخت مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان نیز به عنوان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از افزایش ۶۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: مددجویان با طرح های راهبری شغلی، کارفرمایی و خود اشتغالی شاغل شده اند که این طرح ها بر مبنای طرح شغلی و کارفرمایی اجرا می شوند.

وی اذعان کرد: در قالب طرح راهبران شغلی، قراردادهایی با کارفرمایان موفق در استان البرز با شرایط برنامه آموزشی، ارائه تأمین مواد اولیه تولید و رساندن آن ها به مرحله عرضه محصولات منعقد می شود که این قراردادها در نهایت با ایجاد شغل پایدار هستند.

محمدی فرد اظهار کرد: در قالب کارفرمایی ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با هدف جذب نیروی کار به کار فرمایانی که علاقمند هستند و طراحی لازم برای ایجاد شغل پایدار را در نظر دارند، اعطاء می شود؛ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می توانند جهت تقاضای تسهیلات اشتغالزایی به پایگاه اینترنتی کمیته امداد مراجعه کنند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/