استانها » البرز
کد خبر : 811785
سه شنبه - 5 شهریور 1398 - 15:30

افزایش ۳ برابری سرمایه‌گذاری در منطقه اقتصادی پیام نسبت به سال گذشته

سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام، در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش یافته است.

افزایش ۳ برابری سرمایه‌گذاری در منطقه اقتصادی پیام نسبت به سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، در پنج ماه نخست سال جاری سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به ارزش دو هزار و ۶۸۷ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی صورت گرفته است که این رقم سه برابر رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ را نشان می‌دهد.

بنابر اعلام واحد جذب و حمایت از سرمایه این منطقه و با خوداظهاری شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری صورت گرفته، پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر صورت خواهد گرفت.

پیام به عنوان نزدیکترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت نقش به سزایی در چرخه تولید و ایجاد اشتغال در کشور ایفا می‌کند.

در سال رونق تولید مجموعه پیام به منظور تحقق این شعار و در راستای حمایت از سرمایه گذاران داخلی اقدام به بسترسازی و ایجاد زیرساخت های موردنیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجهی از شرکت ها در حوزه آی سی تی و دانش بنیان بوده ایم.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت سه هزار و ۶۰۰ هکتار در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهرشهر واقع شده است که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت در حوزه های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، IT و ICT حضور فعال دارند.

انتهای پیام/د