استانها » قم » محمد توکلی
کد خبر : 414818
سه شنبه - 13 شهریور 1397 - 13:22

رشد ۲۴ درصدی جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن قم

مدیر کل راه آهن قم از خروج ۲۲۵ هزار و ۷۹ نفر مسافر در مرداد ماه سال جاری از طریق ناوگان ریلی استان خبرداد.

رشد ۲۴ درصدی جابجایی مسافر در اداره کل  راه آهن قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  محسن اعتماد در این رابطه افزود:راه آهن قم با جابجایی ۱۹۹ هزار و ۶۳۱ نفر در مرداد ماه سال جاری  در حال حاضر سومین ایستگاه بعد از ایستگاههای تهران و خراسان در جابجایی مسافر محسوب می شود.

مدیر کل راه آهن قم با اشاره به اینکه در مقایسه آمار جابجایی مسافردر  ۵ ماهه نخست  سال جاری  نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی را شاهد بودیم،گفت:آمار خروجی مسافر در ۵ ماهه  نخست سال۹۷ ،۵۰۱ هزار و ۴۵۹ نفر بوده که ۲۴ درصد ،و آمار ورودی مسافر در پنج ماهه نخست سال ۹۷ نیز با ورود ۴۸۱ هزار و۷۱۹  نفر ۲۴،۹ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه بیان کرد:در پنج ماهه نخست سال۹۶، ۷۸۹ هزار و ۹۱۵ نفر  مسافر از طریق راه آهن قم جابجا شدند که این میزان در پنج ماهه سال جاری به ۹۸۳ هزار و ۱۷۸ نفر رسیده است.

محسن اعتماد با اشاره به آمار جابجایی  مسافر به تفکیک ایستگاههای اداره کل راه آهن قم گفت:آمار خروجی مسافر در ایستگاه مرکزی  راه آهن قم در مرداد ماه سال جاری ۹۹  هزار و ۶۵۷ و آمار ورودی نیز ۹۹  هزار و ۹۷۴ نفر  بوده است. همچنین آمار جابجایی مسافر در ایستگاه  راه آهن محمدیه ۵ هزار و ۵۲۸ نفر و ایستگاه جمکران نیز۷۶۲ نفر بوده است.