استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 792706
پنجشنبه - 17 مرداد 1398 - 20:38

افتتاح ۱۵ پایگاه انتخاب رشته در خراسان شمالی

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی ۱۵ پایگاه انتخاب رشته افتتاح‌شده است که ۴ پایگاه انتخاب رشته در شهرستان بجنورد واقع‌شده است.

افتتاح ۱۵ پایگاه انتخاب رشته در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علیرضا زارع با اشاره به افتتاح پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری در خراسان شمالی اظهار کرد: در استان ۱۵ پایگاه انتخاب رشته افتتاح‌شده که از این تعداد ۴ پایگاه در شهرستان بجنورد واقع‌شده است.

وی در ادامه افزود: در شهرستان شیروان ۳ پایگاه انتخاب رشته، در شهرستان اسفراین ۲ پایگاه انتخاب رشته، در مانه و سملقان یک پایگاه، در شهرستان‌های گرمه و جاجرم یک پایگاه، در شهرستان راز و جرگلان یک پایگاه و در بام و صفی‌آباد نیز یک پایگاه انتخاب رشته دایر است.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از بهترین مشاورین در این مراکز حضور دارند بیان کرد: تمامی مشاورین که در سطح این مراکز حضور دارند از مجرب‌ترین مشاورین استان هستند که به دانش آموزان خدمات مشاوره‌ای تحصیلی ارائه می‌دهند.

وی افزود: مرکز مشاوره و انتخاب رشته آموزش‌وپرورش به ازای سه جلسه مشاوره و انتخاب رشته مبلغ ۱۲۰ هزار تومان را دریافت می‌نمایید که برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به‌طور رایگان و برای فرزندان فرهنگیان با ۲۰ درصد تخفیف انتخاب رشته صورت می‌پذیرد.

زارع در انتها با اشاره به ساعت کاری پایگاه‌های انتخاب رشته بیان کرد: ساعت کاری پایگاه‌ها در صبح از ۸ الی ۱۳ و در عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به مدت ده روز خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/