استانها » خبر پوششی » قم
کد خبر : 413913
یکشنبه - 11 شهریور 1397 - 12:56

افتتاح پروژه ۲۲۵ واحدی تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی استان قم

با حضور معاون امور اقتصادی استانداری قم ، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر مسئولین استان و جمعی از تعاونگران استان پروژهء ۲۲۵ واحدی مسکن دانشگاه علوم پزشکی استان قم افتتاح و به بهره برداری رسید .

افتتاح پروژه ۲۲۵ واحدی تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی استان قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پروژه ۲۲۵واحدی مسکن دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور معاون استاندار قم و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان قم و جمعی از تعاونگران افتتاح شد.

در این مراسم معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار  با تبریک هفته تعاون به تلاش گران این عرصه و قدردانی از تلاش های انجام گرفته برای تکمیل پروژه ۲۲۵ واحدی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: این پروژه به معنای واقعی محصول تعاون و همکاری است.
معاون استاندار قم در ادامه داشتن روحیه تعاون را پاسخگوی نیاز بشر از ابتدای خلقت برشمرد و گفت: انسان در همه ادوار زندگی خود به روحیه تعاون و همکاری جمعی نیاز داشته است.
مهرداد غضنفری همچنین با تأکید بر لزوم گسترش روحیه تعاون در جامعه، خاطرنشان کرد: در پرتو تعاون می توان موانع بزرگ را از پیش پای جامعه برداشت و به نتایج خوبی دست یافت.

این پروژه در عرصه ۸ هزار متر مربع و با زیربنای ۵۴ هزار متر مربع احداث گردیده است؛ پروژه دارای ۱۸ طبقه سازه‌ای  و ۵۰۰ طبقه مسکونی است،  مجتمع در دوبلوک که یکی شامل ۹۰ واحد مسکونی و دیگری به صورت ۱۳۵ واحد مسکونی طراحی و احداث گردیده است؛ مساحت خالص واحد ها حدود ۳۶ هزار متر مربع و متراژ خالص آنها ۱۶۰ متر مربع است.

بهره برداری از حدود ۳۰۰۰ متر مربع فضاهای خدماتی فرهنگی و رفاهی که شامل استخر، سالن بدن سازی، سالن مطالعه، سالن اجتماعات، فروشگاه، دفتر مدیریت و اتاق اجتماعات است انجام شده است.

در طول احداث این پروژه حداقل ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و مستمر اشتغال زایی داشتند؛ برای احداث و تکمیل این پروژه ۴ونیم سال زمان جهت تکمیل عملیات اسکلت  و سفت کاری و نازک کاری و حدود ۸ ماه زمان برای نصب وسایل صرف شده است. زمان آغاز عملیات ساختمانی پروژه در ابتدای سال ۹۲  بوده است.