آذربایجان غربی » استانها » تولیدی » نوید عزیزی
کد خبر : 799749
جمعه - 25 مرداد 1398 - 12:44

افتتاح پروژه ارتقاء اینترنت تلفن همراه در روستای سید تاج الدین خوی

آیین افتتاح پروژه ارتقاء اینترنت تلفن همراه اول با حضور دکترکبیری نماینده مردم خوی و چایپاره و مهندس جلیل نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و وجمعی از مدیران مخابرات وریاست اداره مخابرات خوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، آیین افتتاح پروژه ارتقاء اینترنت تلفن همراه اول با حضور دکترکبیری نماینده مردم خوی و چایپاره و مهندس جلیل نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و وجمعی از مدیران مخابرات وریاست اداره مخابرات خوی برگزار شد.

با افتتاح ارتقاء اینترنت همراه در روستای سید تاج الدین شهرستان خوی، ساکنین این روستا به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند ومشترکین این روستا می‌توانند از امکانات ۳ G اینترنت پرسرعت تلفن همراه استفاده نمایند. دکتر کبیری نمایده مردم خوی و چایپاره در مجلس وشورای اسلامی هم در این مراسم با قدردانی از ایجاد زیر ساخت های مخابراتی در روستاهای این شهرستان گفت: با تکمیل زیر ساخت های مخابراتی وایجاد امکانات ارتباطی حدود ۹۲ روستای دیگر این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات وصل خواهند شد و می‌توانند از امکانات اینترنت پرسرعت در راستای خدمات الکترونیکی وکاهش سفرهای شهری استفاده نمایند.