استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1004831
چهارشنبه - 12 خرداد 1400 - 11:46
درسه شنبه اقتصادي استاندار قم صورت گرفت:

افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صعنتی شکوهیه/ تاکید استاندار قم بر احیاء واحدهای راکد و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان

استاندار قم ضمن افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صعنتی شکوهیه بر اهتمام مدیران اجرایی برای احیاء واحدهای راکد و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان تاکید کرد.

افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صعنتی شکوهیه/ تاکید استاندار قم بر احیاء واحدهای راکد و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در برنامه سه شنبه اقتصادی در روز جاری از شرکت بهداشت گستر مروارید آسیا تولید کننده مواد اولیه سلولوزی و ‌شرکت نوابهداشت تولیدکننده محصولات سلولوزی بازدید و واحد احیاشده شرکت فنر لول تهران آرین تولید کننده انواع فنر و شرکت تولیدی ساکت تولیدکننده ی انواع فیلم های پلاستیک را افتتاح کرد.

استاندار قم در حاشیه این برنامه و در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز قم طی سخنانی بازدیدهای صورت گرفته در راستای حمایت و پشتیبانی ازتولید را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سه شنبه های اقتصادی که به صورت یک هفته درمیان برگزار می شود، افتتاح یک واحد تولیدی احیاء شده و یک واحد جدیدالتاسیس به مدیران اقتصادی استان تکلیف شده است.

سرمست با اشاره به افتتاح دو واحد تولیدی در برنامه امروز ادامه داد: در روز جاری با حضور مسئولان استان جشن سی سالگی یکی از واحدهای صنعتی موفق استان برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مالیاتی و واردات و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی بازدید شده افزود: در این بازدید مقرر شد مدیران مربوطه مسائل مطرح شده از سوی تولیدگنندان را پیگیری کنند.

استاندار قم با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی استان ظرفیت صادراتی دارند خاطرنشان کرد: موانع کار واحدهای صادرات محور استان نیز در این بازدیدها بررسی و برای رفع آنها با دستگاه های ملی رایزنی می شود.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه ای برای رصد مشکلات واحدهای صنعتی تصریح کرد: مصوبات بازدیدهای میدانی علاوه بر دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، توسط این کارگروه ویژه مورد پیگیری قرار می گیرند.