استانها » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 976501
جمعه - 25 مهر 1399 - 11:53

اعطای حکم بازنشستگی ۴۰ نفر از اهالی روستای قباق تپه کبودراهنگ

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: امسال ۴۰ نفر از اعضای صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر روستای قباق تپه شهرستان کبودراهنگ به سن بازنشستگی رسیدند.

اعطای حکم بازنشستگی ۴۰ نفر از اهالی روستای قباق تپه کبودراهنگ

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مهدی سماواتی در حاشیه حضور در کارگزاری ۷۹۰۱۸ روستای قباق تپه و اعطای حکم بازنشستگی سالمندی و مستمری بازماندگان در این روستا اظهار کرد: ۱۸۰۰ نفر از مردم روستای قباق تپه شهرستان کبودراهنگ عضو بیمه صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند که امسال ۴۰ نفر از آنها به سن بازنشستگی رسیدند.

وی خدمات رسانی به قشر کشاورز، روستایی و عشایر را از افتخارات مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: سال گذشته روستای قباق تپه شهرستان کبودراهنگ  رتبه اول کشوری و استانی را در میزان جذب کشاورزان و روستائیان در این صندوق کسب کرد.

سماواتی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۰ نفر از اهالی روستای قباق تپه برای عضویت در بیمه صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر ثبت نام کرده اند به طوریکه اهالی این روستا استقبال بی نظیری از عضویت در این صندوق دارند.

وی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر را یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: روستائیان و عشایر برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب در صندوقی بیمه ای که مختص کشاورزان، روستائیان  و عشایر است، بازنشسته شدند که  دست اندرکاران صندوق این موضوع را به فال نیک می گیرند و به پاس قدردانی از استقبال مردم درصدد افزایش خدمات برای اعضای صندوق هستند.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان خاطرنشان کرد: این صندوق نقش بسزایی در توسعه روستا و ایجاد امید و نشاط در روستاها دارد و سعی مسئولان پوشش گسترده بیمه ای در کشور است.