استانها » البرز
کد خبر : 653711
دوشنبه - 6 اسفند 1397 - 20:15
در سال 97 محقق شد

اعزام ۲۳ کشتی گیر البرزی به مسابقات بین المللی

رئیس هیات کشتی استان البرز با تشریح برنامه‌ها دوساله آینده این هیأت گفت: در سال جاری ۲۳ کشتی گیر البرزی به مسابقات بین المللی اعزام شدند.

اعزام ۲۳ کشتی گیر البرزی به مسابقات بین المللی

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حمید یاری رئیس هیات کشتی استان البرز در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی استان که عصر امروز در سالن میلاد کرج برگزار شد، گفت:  برنامه‌های دو ساله کشتی استان البرز با جدیت اجرا می شود آنچنان که مراسم امروز نیز نشانه رشد و تعالی کشتی استان البرز در کشور است.

رئیس هیات کشتی استان البرز با بیان این مهم که مربی‌، داور و کشتی‌گیران سه ضلع اصلی ورزشی در کشور هستند، افزود: محدودیت در عرصه زیرساخت در کشتی استان البرز وجود دارد که باید در این خصوص اقدامات جدی صورت پذیرد؛ بر این حسب البرز ۲۳ اعزام به مسابقات کشوری و ۱۰ مسابقه بین‌المللی، کشوری و آسیایی در سال ۹۷ در کارنامه خود دارد.

وی اضافه کرد: از نظر سرانه ورزشی در آخرین رتبه کشور هستیم با این وصف ورزشکاران البرز درخشش زیادی انجام داشتند و بهترین مدال‌های طول ورزشی استان را کسب کردند، آنچنان که پسران و دختران کشتی البرز در سال ۹۷ توانستند ۶۸ مدال رنگارنگ کسب کنند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲