تولیدی » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 198712
شنبه - 16 دی 1396 - 07:58

اعتراف اغتشاش گران به دریافت پول

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: فتنه خاموش شد ولی بازهم باید مراقب بود، عده‌ای از افرادی که در حوادث اخیر به‌عنوان اغتشاشگر دستگیر شدند به دریافت پول اعتراف کرده‌اند. حمیدرضا فولادگر با بیان اینکه کشور اسلامی […]

اعتراف اغتشاش گران به دریافت پول
به گزارش پایگاه خبری ربیع، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: فتنه خاموش شد ولی بازهم باید مراقب بود، عده‌ای از افرادی که در حوادث اخیر به‌عنوان اغتشاشگر دستگیر شدند به دریافت پول اعتراف کرده‌اند.
حمیدرضا فولادگر با بیان اینکه کشور اسلامی ما در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: به برکت خون شهدا و تمسک به اسلام، وحدت و ولایت این انقلاب به پیروزی رسید و در این مدت ۳۹ سال همه توطئه‌های دشمنان نتوانسته جلوی این نظام اسلامی برآمده از خواست مردم را بگیرد.
رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ و تولید ملی و عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اینکه ابن زیاد در زمان امام حسین (ع) با سلاح زر‌، زور و تزویر افراد را اسیر خود کرد افزود:رهبر معظم انقلاب هفته گذشته از عبارت «انقلابی‌نما» استفاده کردند، در طول تاریخ نیز این‌چنین افرادی وجود داشته‌اند.
وی افزود: اگر بخواهیم از فتنه‌ها و حوادث عبور کنیم باید همراه با رهبر انقلاب و راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی حرکت کنیم .
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه هشت سال است که رهبر انقلاب درباره مسائل اقتصادی به مسوولان تاکید می کنند گفت: ایشان می‌فرمایند باید آثار اقدامات انجام‌شده نشان داده شود و برای مردم ملموس باشد.
فولادگر با اشاره به خاموش شدن فتنه گفت: از دولت می‌خواهیم مسائلی که این روزها مطرح شد را بررسی کند؛ یکی از موضوعات حقوق بازنشستگان فولاد است که راه‌های برون‌رفت از مشکلاتشان در برنامه پنجم توسعه دیده‌ شده بود و دولت باید آن را اجرا کند.انتهای پیام/۲۰۷/نصیری