تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 587982
چهارشنبه - 5 دی 1397 - 18:54

اضافه شدن لهجه های بریتیش و استرالیایی به دستیار صوتی گوگل

یکی از خبرهای جالبی به تازگی در مورد دستیار صوتی گوگل منتشر شده نشان می دهد که شرکت گوگل تصمیم گرفته لهجه های بریتیش و استرالیایی را به این سیستم اضافه کند.

اضافه شدن لهجه های بریتیش و استرالیایی به دستیار صوتی گوگل

به گزارش پایگاه خبری ربیع،یکی از خبرهای جالبی به تازگی در مورد دستیار صوتی گوگل منتشر شده نشان می دهد که شرکت گوگل تصمیم گرفته لهجه های بریتیش و استرالیایی را به این سیستم اضافه کند.

اضافه شدن لهجه های بریتیش و استرالیایی به دستیار صوتی گوگل

این ویژگی به تازگی به دستیار صوتی گوگل اضافه شده و لهجه های بریتیش و استرالیایی می تواند برای خیلی از کاربران این مناطق جذاب و جالب توجه باشد. شما دیگر می توانید به راحتی به این ویژگی ها دسترسی داشته باشید ، تنها کافی است به تنظیمات دستیار صوتی گوگل بروید و روی گزینه Assistant Voice در منو کلیک کنید. در این قسمت برای انتخاب لهجه استرالیایی گزینه Sydney Harbour Blue و برای لهجه بریتیش British Racing Green را انتخاب می کنید.به دستیار صوتی گوگل

شیوه فعال سازی این لهجه های بریتیش و استرالیایی به دستیار صوتی گوگل

اگر شما این موضوع را متوجه نشده اید ، می توانید لهجه های اضافه شده را در بازار بریتانیا و استرالیا ببینید. اگرچه ، برای استفاده از این صداها باید اول زبان دستیار صوتی گوگل خود را تغییر دهید و خواهید دید که این لهجه چه تاثیری روی لهجه شما خواهند گذاشت. با این به روزرسانی دیگر تنظیمات زبان و تنظیمات صحبت با دستیار صوتی گوگل جداگانه خواهد بود.

ویژگی ها و تغییرات دستیار صوتی گوگل

این روش می تواند برای خیلی از کاربران جالب توجه باشد زیرا قبلا هم دستیار صوتی گوگل صداهای عجیب و غریب زیادی را به برنامه خود اضافه کرده بود ولی به نظر ما این لهجه ها می توانند به شخصی سازی این دستیار صوتی کمک کنند. باید دید این ویژگی های جدید چه بازخوردی از سوی کاربران بین خواهد داشت. قطعا طی ماه های آینده باز هم تغییرات بیشتری در مورد دستیار صوتی گوگل خواهیم شنید و ویژگی های بیشتری به آن اضافه خواهد شد. از ویژگی ها اخیر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

– اجرای یک اپلیکیشن با استفاده از نام آن

-اجرای یک موزیک

-اضافه‌کردن یک رویداد به تقویم

-تماس و یا ارسال پیامک به یک مخاطب

-اضافه‌کردن و یا رد کردن زنگ هشدار

-تغییر وضعیت وای‌فای، بلوتوث، حالت پرواز و چراغ قوه

-تنظیم صدای گوشی

-تنظیم نور صفحه نمایش