استانها » تهمینه دباغ چی » تولیدی » خبر پوششی » مرکزی
کد خبر : 491772
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 12:14

اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انشعابات آب شهر شهباز استان مرکزی

در راستای نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع آب در شهرها و جلوگیری از هدر رفت آب  در اثر فرسودگی شبکه امورآب وفاضلاب شهرستان شازند اقدام به اصلاح ۴۰۰ متر از شبکه توزیع  وتعداد ۳۰ فقره از انشعابات آب  شهر شهباز نمود.

اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انشعابات آب شهر شهباز استان مرکزی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در راستای نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع آب در شهرها و جلوگیری از هدر رفت آب  در اثر فرسودگی شبکه امورآب وفاضلاب شهرستان شازند اقدام به اصلاح ۴۰۰ متر از شبکه توزیع  وتعداد ۳۰ فقره از انشعابات آب  شهر شهباز نمود.

مهندس رضا علیخانی مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان شازند گفت:  با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی شهر شهباز و لزوم اجرای طرح مدیریت مصرف آب به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای جلوگیری از تلفات وهدر روی آب ، اجرای عملیات اصلاح شبکه و انشعابات آب شهر شهباز در دستور کار امور آب وفاضلاب شهرستان شازند قرار گرفت و تاکنون  ۴۰۰ متر از شبکه و ۳۰ فقره از انشعابات آب این شهر اصلاح و بازسازی شد.

وی خاطر نشان کرد: انجام این عملیات توسط پرسنل اداره بهره برداری آب شازند به صورت امانی صورت پذیرفت و برای تکمبل پروژه اصلاح و بازسازی مابقی شبکه آبرسانی این شهر نیاز به اعتبارات لازم و پیمانکارمی باشد .

علیخانی در پایان تصریح کرد : همچنین در پی دستور مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی مبنی بر وصل شبکه آب محله هفته به محله بازنه  شهر شهباز برای  برطرف نمودن کمبود آب محله بازنه انجام عملیات اتصال وسه راه گیری از شبکه آبرسانی این منطقه توسط امور آب وفاضلاب شهرستان شازند به مرحله اجرا در آمد.