اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » پیشخوان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 624272
یکشنبه - 7 بهمن 1397 - 13:39

اصفهان پیشگام شهرهای کشور در ایجاد شبکه شهرداری

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت : در سال ۱۳۸۲ اصفهان نخستین شهری بود که شبکه شهرداری را دایر کرد، از این رو می‌توان گفت اصفهان پیشگام شهرهای کشور است.

اصفهان پیشگام شهرهای کشور در ایجاد شبکه شهرداری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احسان جعفری معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری اصفهان اظهارکرد: توسعه و ایجادشبکه شهرداری از سال ۸۲ آغاز و تاکنون به صورت مستمر انجام شده و تمام نقاط ساختمان‌های شهرداری به این شبکه متصل است و بهره‌برداران این شبکه هستند.

وی افزود: در سال ۱۳۸۲ اصفهان نخستین شهری بود که این شبکه را دایر کرد، از این رو می‌توان گفت اصفهان پیشگام شهرهای کشور است که به تمام محل‌های مورد نظر شهرداری خدمات‌دهی می‌کند؛ در حال حاضر تمام سامانه‌های شهرداری نظیر سامانه‌ مالی ، پرتال‌های شهروندی و… از این شبکه بهره‌برداری می‌‌کنند.

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا  شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای شبکه مرکز داده شهرداری ، گفت : اتصال تمام نقاط شهرداری برای انجام کارها و جلوگیری از ترددهایی که قبلاً ضروری و الزامی بود، از مزایای این شبکه به شمار می‌رود و دیگر نیاز به نامه نگاری‌های قدیم نیست ؛ به همین دلیل توسعه شبکه را در دستور کار قرار دادیم تا بهره‌برداری بیشتری از آن انجام شود.

جعفری ادامه داد : در حال حاضر شبکه شهرداری در تمام نقاط شهر گسترده شده است و روزانه تمام ساختمان‌های شهرداری اعم از ساختمان مرکزی ، مناطق ۱۵ گانه ، معاونت‌ها ، سازمان‌ها ، مدیریت و واحدهای زیر مجموعه آنها از این شبکه بهره‌‌برداری می‌کنند.

انتهای پیام/