اخبار نهادها و سازمان‎ها » تولیدی » سحر جلالی
کد خبر : 1033059
یکشنبه - 14 آبان 1402 - 17:20
در گفتگو با ربیع عنوان شد:

اصفهان در نام گذاری معابر به نام شهدا پیشتاز است /مردم برای نامگذاری محلات وکوچه ها به نام شهدا با بنیاد شهید تماس بگیرند۸

مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با قدردانی از نام‌گذاری معابراستان اصفهان به نام شهدا، گفت : اصفهان در موضوعات مختلف همیشه الگو بوده و این بار هم در سطح کشور پیشتاز است.

اصفهان در نام گذاری معابر به نام شهدا پیشتاز است /مردم برای نامگذاری محلات وکوچه ها به نام شهدا با بنیاد شهید تماس بگیرند۸

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با قدردانی از نام‌گذاری معابراستان اصفهان به نام شهدا، گفت : اصفهان در موضوعات مختلف همیشه الگو بوده و این بار هم در سطح کشور پیشتاز است.

مصطفی حبیب‌الهی،  در گفتگو با ربیع ‌با اشاره به جلسات متعدد در همکاری با مجوعه شهرداری و بررسی شرایط و مشکلات برنامه معابرو کوچه ها به نام شهدا گفت: با تمام سختی ها و مشکلات  به لطف خدا کار به صورت آزمایشی آغاز شد و پیشرفت خیلی خوبی داشت.

 وی افزود : حدود ۲ هزار شهید دراصفهان داریم که این شهدا در بحث نام‌گذاری باید با نام کوچک شناسایی شوند. کار به اینجا که رسید به فکر راه‌اندازی این پویش افتادیم تا از مردم کمک بگیریم.

 رئیس حوزه مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان در رابطه با کار ارزنده‌ای که در آینده‌ای نزدیک با همکاری شهرداری اصفهان و کنگره شهدا انجام خواهد گرفت، اظهار داشت: در تلاش هستیم که بعد از اتمام فرآیند نام‌گذاری معابر با عکس شهدا با استفاده از QR کدی که کنار تصاویر گذاشته می‌شود، مردم بتوانند با اسکن آن کد به وسیله تلفن همراه به زندگی‌نامه، وصیت و عکس شهید دسترسی پیدا کنند.

 وی تاکید کرد: از همشهریان اصفهانی می خواهیم اگر کوچه‌ای به نام شهید است که هنوز مزین به عکس شهید نشده است، به وب ‌سایت درج شده در فراخوان پویش مراجعه و اطلاعات درخواستی در سایت را ثبت کنند تا در اولین فرصت رسیدگی توسط همکاران ما انجام شود.

حبیب‌الهی، ادامه داد: اگر در محله‌ای خانواده شهید یا شهدایی هستند که کوچه به نام شهید نیست و فقط شماره دارد، می‌توانند به سایت مراجعه و درخواستشان را جهت نام‌گذاری کوچه به اسم شهید ثبت کنند.

سحر جلالی