اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 681510
دوشنبه - 19 فروردین 1398 - 08:24
شهردار اصفهان با اشاره به امدادرسانی به مناطق سیل زده لرستان:

اصفهان، شائبه کدورت‌های استانی را برطرف کرد

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان توانست به عنوان نماینده همه استان اصفهان در مناطق سیل زده لرستان حضور یابد و با تمام قوا و امکانات راه گفت‌وگو برای حل مشکلات را باز و شائبه کدورت‌های استانی را برطرف کند.

اصفهان، شائبه کدورت‌های استانی را برطرف کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر نوروزی اظهار داشت: شهرداری اصفهان توانست در جایی که کدورت‌هایی در زمینه زاینده رود وجود داشت با حضور خود راهی برای گفت و گو باز کرده و ثابت کند این اصفهانی‌ها همان‌هایی هستند که پیشتر و بیشتر از همه آمدند و همه سرمایه‌های انسانی خود را در اختیار آنها قرار دادند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که با اراده و رفتار ایثارگرانه اصفهانی‌ها در این استان، توانستیم بار دیگر حمایت مردم این شهر از مردم ایران را نشان دهیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه با بیش از ۵۰ نیرو و همچنین تجهیزات کامل برای امدادرسانی اعزام شد، افزود: بخشی از نیروها همچنان در پلدختر هستند و بخش دیگری قرار است به معمولان بروند، امیدوارم با همان انگیزه و اراده‌ای که شروع کردیم بتوانیم به آنها کمک کنیم و شهروندان هم در بخش کمک‌های نقدی و غیرنقدی حمایت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: با وضعیت بحرانی در برخی استان‌ها، شهرداری اصفهان کاری در خرم آباد انجام داد که می‌تواند الگو برای همه نهادهای عمومی و شهرداری‌های کشور باشد. با وجود بارندگی از صبح ۱۲ فروردین احتمال وقوع حوادثی در استان لرستان وجود داشت و از طریق معاون اول رئیس جمهور پیغامی داده شد که اگر شهرداری بتواند حضور داشته باشد، مناسب است. ظهر همان روز کاروانی از زبده‌ترین افراد و تجهیزات به روز آماده اعزام شد. شخصاً پس از رسیدن به خرم آباد، در جلسه با استاندار لرستان در خصوص حمایت‌های مردم و مدیریت شهری اصفهان برای کمک به مردم سیل زده صحبت و هماهنگی کردم. نیروهای شهرداری اصفهان با تقسیم بندی کار صبح روز ۱۳ فروردین قبل از اینکه خرم آبادی‌ها به صحنه بیایند اقدامات اجرایی را در آنجا آغاز کردند و تا شب حدود ۵۰۰ خانه را از سیلاب و گل و لای تخلیه کردند.