استانها » البرز
کد خبر : 867613
سه شنبه - 7 آبان 1398 - 19:14

استقبال کشورهای همسایه‌ از انعقاد قرارداد خرید پوشاک از البرز

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مرکز استان البرز گفت: تعدادی از کشورهای همسایه برای انعقاد قرارداد خرید پوشاک از البرز اعلام آمادگی کرده‌‌اند.

استقبال کشورهای همسایه‌ از انعقاد قرارداد خرید پوشاک از البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، میراسماعیل صدیق، رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مرکز استان البرز با بیان اینکه این استان ظرفیت های مناسبی در حوزه پوشاک دارد، گفت: تعدادی از کشورهای همسایه برای انعقاد قرارداد خرید پوشاک از البرز اعلام آمادگی کرده‌‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک مرکز استان البرز اذعان کرد: در یک بازه زمانی کالای خارجی به قدری زیاد شده بود که جایگاهی برای تولید داخلی وجود نداشت؛ جمع آوری پوشاک قاچاق و بی‌کیفیت از مراکز خرید در استان البرز به رونق تولید در این صنف کمک کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار و جمع آوری پوشاک قاچاق موجب شد تولیدکنندگان داخلی بتوانند نفس بکشند، مطرح کرد: زمانی که در فروشگاه‌ها کالای ایرانی مرغوب و باکیفیت موجود باشد، مشتریان هیچ‌گاه کالای خارجی خریداری نمی‌کنند.

 صدیق با بیان اینکه اگر در کرج یک بازار خوب عمده فروشی پوشاک احداث شود، صنعت تولید پوشاک در این استان رونق پیدا می کند، تصریح کرد: در زمینه ایجاد بازار عمده فروشی پوشاک در البرز صحبت‌هایی انجام شده اما هنوز این موضوع قطعی نیست.

انتهای پیام/س