فرهنگ و هنر » قرآن و فعالیتهای قرآنی
کد خبر : 308705
شنبه - 5 خرداد 1397 - 19:30

استقبال مخاطبان از غرفه مشاوره بخش حوزوی نمایشگاه قرآن/ حضور ۴۰ نهاد حوزوی در نمایشگاه امسال

بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم با ارائه ۱۹ نوع خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله مشاوره یکی از بخش‌های پربازدید نمایشگاه قرآن کریم به شمار می‌رود.

استقبال مخاطبان از غرفه مشاوره بخش حوزوی نمایشگاه قرآن/ حضور ۴۰ نهاد حوزوی در نمایشگاه امسال

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، بخش حوزوی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یکی از بخش‌های بزرگ و پر‌مخاطب نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که با راه‌اندازی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات علاقه‌مندان بسیاری را جذب کرده است.

این بخش تقریباً در ابتدای شبستان قرار گرفته و در دسترس بودنش سبب شده تا بازدید‌کنندگان نمایشگاه اغلب به محض دیدن آن جهت دریافت پاسخ سؤالات و شبهات خود به آن مراجعه می‌کنند.

طراحی بخش هم به‌گونه‌ای است که فضای کلی بخش کاملاً باز است و فعالیت‌های غرفه‌های مختلف آن به خوبی قابل مشاهده است و همین امر هم در جلب توجه مخاطبان برای حضور در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن مؤثر است.

امسال در بخش حوزوی ۴۰ مرکز و نهاد حوزوی به ارائه آثار فاخر قرآنی می‌پردازند و در مجموع ۱۹ نوع خدمات مختلف از جمله ارائه مشاوره‌های رایگان توسط کارشناسان حوزوی اعم از خواهر و برادر در موضوعات مختلف اعتقادی، پاسخ به شبهات، پاسخ به احکام شرعی و فرقه‌ها و ادیان، احادیث، خانواده و کودک به صورت رایگان به عموم بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود.

بخش مشاوره که پرمخاطب‌ترین قسمت بخش حوزوی است در زمینه‌هایی چون احکام شرعی، ازدواج و خانواده، تربیت فرزند، کودک و نوجوان، پرسش‌های قرآنی، پاسخ به شبهات و اعتقادات خدمات ارائه می‌کند.

برگزاری میزگردها و نشست‌های تخصصی و علمی به همراه نشست‌های با موضوعات مختلف اجتماعی برای استفاده عموم مردم از دیگر برنامه‌های بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم است.

امسال قرار در طول برگزاری نمایشگاه قرآن از ۸ اثر در زمینه‌های مختلف قرآن و عترت که توسط حوزویان کشور تهیه شده در این بخش رونمایی شود.

به گزارش فارس بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ۱۴ خرداد‌ماه برابر با ۱۹ رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای عموم قرآن دوستان است.

انتهای پیام/