استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 940532
دوشنبه - 28 بهمن 1398 - 12:21

از ۷ مورد تبلیغات گردشگری دیجتال کردستان رونمایی شد

۷ مورد تبلیغات گردشگری دیجتال استان کردستان با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی استان، در غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران امروز ۲۴ بهمن ماه رونمایی شد.

از ۷ مورد تبلیغات گردشگری دیجتال کردستان رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ۷ مورد تبلیغات گردشگری دیجتال استان کردستان با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی استان، در غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران امروز ۲۴ بهمن ماه رونمایی شد.

با حضور محمد ابراهیم لاریجانی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان، کارشناسان حوزه گردشگری اداره کل از ۷ مورد تبلیغات گردشگری در غرفه این استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران رونمایی شد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی با ابراز خرسندی از فعالیتها و اقدامات اداره کل میراث فرهنگی کردستان در زمینه بازاریابی و معرفی پتانسیل‌های کردستان، اظهار داشت: ظرفیت‌های کردستان دربخش‌های مختلف گردشگری و صنایع دستی باید بیش از پیش به مردم کشور و علاقه مندان معرفی شود.

لاریجانی با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری دیجتال در سطح کشور افزود: ما برای رقابت باسایر کشورها باید درحوزه فضای مجازی و گردشگری دیجتال بیشتر تلاش کنیم.

حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری نیز با ارائه گزارشی از شیوه تهیه این آثار گفت: با هدف معرفی گردشگری فرهنگی، روستایی و اکوتوریسم کردستان اداره کل میراث فرهنگی کردستان اقدام به طراحی و ساخت ۷ مورد تبلیغات گردشگری نمود که امروز در نمایشگاه بین المللی گردشگری رونمایی شد.

او افزود: وب سایت گردشگری، پایگاه‌های اطلاعات مکانی و اطلاع رسانی گردشگری، دستگاه مارکتینگ آفلاین، اپلیکشن های میوان، سنه آگرین و آرژین ۷ مورد تبلیغات دیجتال گردشگری کردستان است که اداره کل میراث فرهنگی استان توانسته طراحی و به مرحله اجرا درآورد.

اسکندری با اشاره به اهمیت این بخش در گردشگری اظهار داشت: درصدد هستیم این حوزه را در سطح استان توسعه دهیم و برای این منظور درحال برنامه ریزی با همکاری بخش‌های خصوصی فعال در بخش گردشگری دیجتال هستیم.

در پایان محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی کشور از سایر بخش‌های و غرفه‌های استان کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید و با غرفه‌داران گفتگو کرد.