فولادشهر
کد خبر : 159680
دوشنبه - 29 آبان 1396 - 11:21

از نقش های اساسی پست کمک به پویایی و سرزنده بودن جامعه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس اداره پست فولادشهرضمن بررسی مشکلات و ارائه سرویس های نوین و قراردادی با همکاری شهردار فولادشهر گفت : ما در عصری زندگی می‌کنیم که ابزارهای مختلف ارتباطی مکمل یکدیگرند. بخش پستی نیز سرویس با ارزشی ارایه می‌دهد. نه تنها به کسانی که به صورت برخط خرید و فروش می‌کنند […]

از نقش های اساسی پست کمک به پویایی و سرزنده بودن جامعه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس اداره پست فولادشهرضمن بررسی مشکلات و ارائه سرویس های نوین و قراردادی با همکاری شهردار فولادشهر گفت : ما در عصری زندگی می‌کنیم که ابزارهای مختلف ارتباطی مکمل یکدیگرند. بخش پستی نیز سرویس با ارزشی ارایه می‌دهد. نه تنها به کسانی که به صورت برخط خرید و فروش می‌کنند بلکه به کسانی هم که هنوز قادر به استفاده کامل از فناوری های جدید نیستند و نیز کسانی که ارتباط با دنیای بیرونی برایشان حیاتی است. با رشد تجارت بین‌المللی و منطقه‌ای نیاز به کاستن از شکاف پیشرفت میان سرویس های پستی در سراسر دنیا محسوس‌تر می‌شود.

رضا مصنوعی افزود : از جمله مشکلات پستی می توان به تهیه و نصب پلاک های دپستی در محله های مسکن مهر و نام گذاری معابر و خیابان های محله های مذکور همچنین مشکلات سخت افزاری مجموعه پست فولادشهر اشاره کرد.

در ادامه فتوحی مدیر مسئول پست به ارائه سرویس های موجود و نوین پستی در شبکه پست پرداخت و در مورد انعقاد قرارداد با شهرداری فولادشهر در مورد توزیع قبوض عوارض شهرداری ،استقرار نیروی انسانی جهت ارائه خدمات الکترونیکی بخصوص صدور قبوض عوارض خودرو، صدور و توزیع پروانه مالکیت ، کارشناس صنایع پستی ، ارائه کد پستی ده رقمی و نظارت بر آن اشاره نمود .

شهردار فولادشهر گفت : ارتباطات شاهراه حیاتی توسعه و رمز بقای جامعه است و جامعه‌ای که با محیط خارج از خود ارتباط نداشته باشد، زیست آن زیر سوال می‌رود و دچار مشکلات فراوانی می‌شود از این بابت یکی از نقش های اساسی که پست بر عهده دارد آن است که می‌تواند به پویایی و سرزنده بودن جامعه کمک کند و موجب برقراری ارتباط با جهان پیرامون شود.

فرهاد سلیمی بنی افزود : اکنون خدمات پست نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و مسائلی مانند ثبت اسناد، کارت ملی هوشمند و … توسط این اداره انجام می گیرد. همچنین توسعه پست موجب جلوگیری از فساد اداری، سرعت در خدمات و کاهش بارهای خدماتی دیگر شده است و کمک می‌کند تا امور زندگی، سهل تر و روان تر بچرخد.

سلیمی تصریح کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت پست در بحث هوشمند سازی و الکترونیکی بودن آن و با نقشی که پست در میدان دولت الکترونیک دارا می باشد ، قول هرگونه مساعدت و همکاری را در تمام حوزه ها به مسئولان این اداره می دهم و با حضور میدانی و فیزیکی خود در مجموعه پست فولادشهر ، شاهد مرتفع نمودن مشکلات سخت افزاری آن حوزه خواهیم بود.

این جلسه با حضور اکرم کنارنگ عضوشورای اسلامی شهر فولادشهر و رابط بین پست و شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر / قریشوندی ابراک