ابراهیم قربانی » کاشان
کد خبر : 602413
دوشنبه - 17 دی 1397 - 11:21

ارسال ۲۸۰ اثر به دبیرخانه نخستین فراخوان آثار پژوهشی حوزه مدیریت شهری منطقه فرهنگی کاشان

۲۸۰ اثر در قالب پایان نامه، مقاله، کتاب، طرح های مطالعاتی و دیجیتال به مرکز پژوهش های کاربردی و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کاشان ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان،۲۸۰ اثر در قالب پایان نامه، مقاله، کتاب، طرح های مطالعاتی و دیجیتال به مرکز پژوهش های کاربردی و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کاشان ارسال شده است.

دکتر نیازی،رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کاشان از ارسال ۴۸ اثر با موضوع معماری،عمران و شهرسازی ، ۲۵ اثر در بخش مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ، ۵۴ اثر در بخش آب و محیط زیست و ۷۴ اثر در بخش اجتماعی،فرهنگی و ورزشی خبر داد.

نیازی در خصوص آثار ارسالی به این فراخوان گفت: در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۰ اثر، در بخش حمل و نقل ترافیک و انرژی ۱۱ اثر، در بخش اقتصادی حقوقی گردشگری ۱۶ اثر و در بخش بهداشت سلامت و خدمات شهری ۳۶ اثر و در سایر موضوعات ۶ اثر ارسال شده است.

وی، اهداف این فراخوان را شناسایی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت شهری، تقویت نظام پژوهش مشارکتی و سیاست پژوهش در مدیریت شهری،تکریم پدید آورندگان آثار علمی و پژوهشی در ارتباط با حوزه مدیریت شهری،تبیین و معرفی عناوین دارای اولویت پژوهشی از دیدگاه مدیریت شهری و تعامل با فرهیختگان و پژوهشگران در حوزه مدیریت شهری برشمرد.

رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر افزود: محورهای موضوعی فراخوان شامل مدیریت راهبردی و آینده پژوهی، معماری،عمران و شهرسازی، بهداشت،سلامت و خدمات شهری، اجتماعی،فرهنگی و ورزشی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوشمند سازی، آب و محیط زیست، اقتصادی،حقوقی و گردشگری، حمل و نقل و ترافیک و انرژی است.

به گفته وی، آثار در قالب طرح مطالعاتی و پژوهشی، کتاب، مقاله علمی (پژوهشی،ترویجی و همایش های ملی و بین المللی) و پایان نامه (تحصیلات تکمیلی) پذیرش گردید .

دکتر نیازی تصریح کرد: تمامی آثار پژوهشی که قبلا در سایر مراجع و منابع علمی پذیرفته شده اند نیز در این فراخوان پذیرش شدند.

رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کاشان زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم تقدیر و اهداء جوایز به برگزیدگان را در نیمه دوم دیماه ۱۳۹۷ یادآورشد و گفت: به صاحبان آثار برگزیده لوح تقدیر و تندیس پژوهشگر برگزیده کاشان و جوایز ارزنده ای اهداء خواهدشد.