استانها » البرز
کد خبر : 426627
سه شنبه - 20 شهریور 1397 - 16:47
فرماندار ساوجبلاغ:

اراضی کوثر مستثنایات مالکین است/برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ گفت: طبق ماده ۳۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور و رأی هیأت نظارت این اراضی مستثنایات مالکین قرار گرفته است.

اراضی کوثر مستثنایات مالکین است/برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان ساوجبلاغ

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، ابوالقاسم پالیزگیر پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور همه مدیران باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنند.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان ساوجبلاغ در تاریخ ۲۲ شهریور سال جاری، افزود: این مراسم در مصلی امام خمینی (ره) هشتگرد برگزار خواهد شد که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی دقیق برای هرچه باشکوه‌تر شدن این اجلاسیه اقدام کنیم.
فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: تمامی شهدا برای ما آرامش و امنیت امروز را رقم زدند و در راستای سرفرازی کشور اقدام کردند از این رو باید با اتحاد همیشگی و انسجام ادامه رو این مسیر باشیم.
پالیزگیر در بخش دیگری به اقدامات انجام شده در هفته دولت شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۸۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۶۷ میلیارد تومان در حوزه‌های کشاورزی، ورزشی و فرهنگی در آن ایام به بهره‌برداری رسید.
به گفته وی با افتتاح این طرح‌ها ۸۳ هزار نفر در روستاها و ۵۰ هزار نفر در شهرهای ساوجبلاغ مشمول ارائه خدمات خواهند شد.
فرماندار ساوجبلاغ همچنین به معضل مالکین اراضی کوثر اشاره کرد و ادامه داد: گفته شده بود این اراضی متعلق به منابع ملی است که چندی پیش طی رأی و نظر هیأت نظارت این حکم ابطال شد.
پالیزگیر خاطرنشان کرد: طبق ماده ۳۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور و رأی هیأت نظارت این اراضی مستثنایات مالکین قرار گرفته است.
وی با تأکید بر اهمیت مبارزه با فساد اقتصادی در راستای کنترل نوسانات بازار اظهار کرد: محتکران با برخورد سخت و جدی قانون مواجه خواهند شد و اقلام احتکار شده با قیمت مصوب به بازار تزریق خواهد شد.
انتهای پیام/