استانها » قم » محمد توکلی
کد خبر : 415861
چهارشنبه - 14 شهریور 1397 - 11:18

اداره کل اوقاف قم ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد

همزمان با روز انفاق ۵۰۰ عدد کیف با لوازم التحریر به ارزش ۳۵ میلیون تومان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

اداره کل اوقاف قم ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به تبلیغات شهری و رایزنی های انجام شده در ادارات استان برای مشارکت بیشتر و بهتر در جشن عاطفه ها گفت: یکی از اداراتی که دعوت این نهاد را پذیرفت، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است که درآستانه ۲۴ ذیحجه مصادف با نزول آیه ولایت و روز انفاق ۵۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت اهدا کرد.

علی شهبازی نیا افزود: این بسته اهدایی شامل کیف مدرسه، هفت جلد دفتر با طرح های ایرانی، جامدادی،مدادرنگی،مداد نوکی، پرگار، پاک کن، تراش و انواع خط کش، خودکار و مداد است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم تامین آبرومندانه حداقل نیازهای تحصیلی را خواستار شد و گفت: از مردم نیکوکار و خیران گرامی تقاضا داریم با نزدیک شدن شروع سال تحصیلی و افزایش قیمت نوشت افزار همانند سال های قبل این عزیزان را مانند فرزندان خود بدانند و بیشتر از گذشته در این طرح مشارکت کنند.

شهبازی نیا در پایان افزود: مردم شریف استان می توانند با شماره گیری کد #۵*۰۲۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و سامانه تلفنی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ یا با مراجعه به سایت emdad.ir کمک های خود را به محصلین استان برسانند.