استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 624702
یکشنبه - 7 بهمن 1397 - 22:57
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت:

اخذ مصوبه اجرای طرح LEZ در محدوده طرح ترافیک از شورای ترافیک استان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: مصوبه اجرای طرح LEZ را در محدوده طرح ترافیک از شورای ترافیک گرفته‌ایم و منتظریم تا دوربین‌ها و سرورهای هوشمند به طور کامل راه‌اندازی شود تا به صورت هوشمند کلیه ترددهای هسته مرکزی شهر کنترل شده و خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند جریمه شوند.

اخذ مصوبه اجرای طرح LEZ در محدوده طرح ترافیک از شورای ترافیک استان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عباس ذاکریان با اشاره به نصب سامانه‌های ثبت تخلف در شهر گفت: مصوبه اجرای طرح LEZ را در محدوده طرح ترافیک از شورای ترافیک گرفته‌ایم و منتظریم تا دوربین‌ها و سرورهای هوشمند به طور کامل راه‌اندازی شود تا به صورت هوشمند کلیه ترددهای هسته مرکزی شهر کنترل شده و خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند جریمه شوند.

معاون شهردار قم با اشاره به نصب۱۶۰ دوربینثبت تخلف در شهر بیان کرد: دوربین‌ها و دکل‌ها عمدتا نصب شده و مشکلاتی در حوزه ارزی برای تجهیزات داشتیم که به زودی مشکل حل خواهد شد و اگر این امکان تکمیل شود می‌توانیم طرح را به کل شهر تسری دهیم.

وی گفت: باید به سمت رده‌بندی معاینه فنی‌ها در شهر برویم و اگر بدانیم کدام معابر آلایندگی کدام معابر بیشتر است می‌توانیم محدودیتی ایجاد کنیم که کسانی که رتبه برتر معاینه فنی دارند بتوانند در آنها تردد داشته باشند.