استانها » تولیدی » کاظم صادقپور » یزد
کد خبر : 776471
سه شنبه - 1 مرداد 1398 - 12:21

اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام بخش صنعت استان یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام بخش صنعت در استان گفت: ۵۸ میلیارد تومان در مرحله اول برای طرح‌های نیمه تمام صنعتی یزد اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تومان برای طرح‌های نیمه تمام بخش صنعت در استان گفت: ۵۸ میلیارد تومان در مرحله اول برای طرح‌های نیمه تمام صنعتی یزد اختصاص یافته است. سیدمسعود عظیمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه اعتقادمان بر این است که اگر این جلسات تشکیل نمی‌شد، ۲۵ درصد تسهیلات بانک‌ها به واحدها پرداخت می‌شد اظهار داشت: درصد ما اگر زیر ۷۵ باشد توفیقی نخواهیم داشت که باید به شکلی باشد که به این میزان دست یابیم.

وی افزود: برای طرح‌های نیمه تمام بیش از هزار میلیارد تومان برای یزد اختصاص پیدا کرده که در پرداختی اولیه ۵۸ میلیارد تومان داده شده و به مرور تا پایان سال این مبلغ به استان داده می‌شود که در ابتدا باید اولویت‌ها مشخص باشد.