فرهنگ و هنر » قرآن و فعالیتهای قرآنی
کد خبر : 277828
چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1397 - 14:02
باحضور علی لاریجانی

اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن امروز برگزار می‌شود

آیین اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بعد از ظهر امروز باحضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن امروز برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته به پایان رسید و آیین اختتامیه این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۷ باحضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار و در آن برگزیدگان بخش‌های مختلف مسابقات معرفی و تجلیل می‌شوند.

البته برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب شب گذشته در قم برگزار و در آن برگزیدگان معرفی و تجلیل شدند. اما بعد از ظهر امروز برگزیدگان در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن بزرگسالان و روشندلان و حفظ‌کل بانوان در مصلای امام خمینی(ره) معرفی و تجلیل می‌شوند.

این دوره از رقابت‌ها صبح فردا با دیدار شرکت‌کنندگان، داوران و برگزار‌کنندگان مسابقات با رهبر معظم انقلاب رسماً به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از صبح فردا در مشهد مقدس آغاز و مهدی غلام‌نژاد و مجتبی فرد‌فانی نمایندگان کشورمان در رشته‌های قرائت و حفظ‌کل قرآن این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/