فولادشهر
کد خبر : 124686
سه شنبه - 28 شهریور 1396 - 11:07

اختتامیه جشنواره فرهنگی، ورزشی، هنری گلدسته در مسجد جامع فولادشهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام والمسلمین ابوذر محمدی منش مدیر اجرایی امور مساجد فولادشهر و دبیر اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی فولادشهرگفت: ایده برگزاری مسابقات سراسری در فولادشهر با محوریت مساجد از مقوله “قرارگاه فرهنگی” که امام خامنه ای مطرح فرمودند شکل گرفت. قرارگاه فرهنگی ولی امر یک مرکز راهبردی در امور فرهنگی […]

اختتامیه جشنواره فرهنگی، ورزشی، هنری گلدسته در مسجد جامع فولادشهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام والمسلمین ابوذر محمدی منش مدیر اجرایی امور مساجد فولادشهر و دبیر اولین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی فولادشهرگفت: ایده برگزاری مسابقات سراسری در فولادشهر با محوریت مساجد از مقوله “قرارگاه فرهنگی” که امام خامنه ای مطرح فرمودند شکل گرفت. قرارگاه فرهنگی ولی امر یک مرکز راهبردی در امور فرهنگی فولادشهر است. فرمانده این قرارگاه امام جمعه فولادشهر و دفتر امام جمعه متولی برگزاری این جشنواره است.

مدیر اجرایی امور مساجد فولادشهر افزود:تمامی اعضای ستاد برگزاری جشنواره که حدود ۵۰ نفر در سراسر فولادشهر می باشند جهادی فعالیت می کنند و به نظر بنده نقطه عطف این جشنواره ایجاد تشکیلات جهادی برای انجام یک فعالیت فرهنگی در سطح فولادشهر آن هم با محوریت مسجد است.

وی اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش فرهنگی،هنری و ورزشی در ۳۰ عنوان رشته باهمکاری بنیاد بین المللی غدیرو قرارگاه فرهنگی ولی امرفولادشهر برگزارشد. قالب اصلی آن مسابقه بودکه برای حضور تمامی سنین رشته هایی وجود داشت. همچنین استقبال از این جشنواره و مشارکت خانواد ه ها چشمگیر و فراتر از انتظار بود. بیش از پانصد نفر شرکت کردند که بیشتر آنان نوجوانان و جوانان بودند وبا توجه به استقبالی که از طرف مساجد و همشهریان انجام شد امام جمعه فولادشهر اظهار امیدواری کرداین جشنواره با تبرک و تیمن به امیرالمومنین علی علیه السلام همه ساله در دهه ولایت(عید قربان تا عید غدیر) برگزارشود.

اختتامیه جشنواره مقارن با عید غدیر در مسجد جامع امام خمینی (ره) برگزار شد در این جشن امام جمعه و  اعضای شورای اسلامی فولادشهر ، مردم و مسئولان حضور داشتند و از نفرات و تیم های برتر جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس ویژه جشنواره و جایزه تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر / قریشوندی ابراک