تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 249281
دوشنبه - 21 اسفند 1396 - 10:54

اخبارساعت های هوشمندتان را پیش از عید به روزرسانی کنید

ساعت های هوشمند در آستانه عید نوروز با خبری خوش غافلگیر خواهند شد، چرا که به زودی، گوگل تحولاتی را در سیستم عامل های خود اعمال می کند.

اخبارساعت های هوشمندتان را پیش از عید به روزرسانی کنید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کالاسودا_ساعت های هوشمند در آستانه عید نوروز با خبری خوش غافلگیر خواهند شد، چرا که به زودی، گوگل تحولاتی را در سیستم عامل های خود اعمال می کند.

اما این تحولات در ساعت های هوشمند شامل چه مواردی می شود ؟ قرار است ساعت های هوشمند جدید از اندروید ویر به ویر او اس تغییر کنند. بر این اساس، اگر شما هم جزو افرادی بوده اید که برای ایام عید، ساعت خریده اید، یا قصد خرید دارید به زودی متوجه می شوید که گوگل در کدنویسی این سیستم عامل از عنوان Android Wear استفاده نکرده و به جای آن اصطلاح Wear OS استفاده کرده است.

اما پرسش اینجا است که چرا اندروید چنین کاری انجام داده است ؟

پاسخ روشن است ؛ عامل اصلی تغییر نام و پوست اندازی سیستم عامل اندروید ویر عدم استقبال از آن در ساعت های هوشمند است . این سیستم عامل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ در میان پنج سیستم عامل محبوب مورد استفاده در ساعت های هوشمند جایی نداشت و بعدها نیز ،  سیستم عامل اختصاصی هواووی برای ساعت های هوشمند در رتبه ششم قرار گرفت.

اما افزون بر تغییرات فعلی ذکر شده، لوگوی مورد استفاده در این سیستم عامل نیز تغییر و تحولاتی را شاهد بوده است. درواقع به جای لوگوی پیشین  که شباهت بسیاری  با ساعت داشت از حرف W استفاده شده است.

به گفته برخی از منابع اگاه، همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل موسوم به Google I/O در ماه می یا اواخر بهار اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل ویر او اس منتشر خواهد شد.

بر این اساس می توان صبر کرد و برای عید با ساعت هایی به مراتب هوشمند تر از همیشه به پیشواز بهار رفت. ساعت هایی که احتمالا تبدیل به یکی از محبوب ترین ابزارهای هوشمند این روزها می شوند