استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 947011
چهارشنبه - 21 اسفند 1398 - 13:04
مدیر توزیع برق شهرستان قروه خبر داد:

احداث ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به‌منظور برقرسانی به مشترکان انشعابات جدید

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از احداث ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور برقرسانی به مشترکان انشعابات جدید در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر توزیع برق شهرستان قروه از احداث ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور برقرسانی به مشترکان انشعابات جدید در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

فرهاد میمنت‌آبادی در تصریح این خبر گفت: در سالجاری ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی بمنظور برقرسانی و تأمین انشعاب برق متقاضیان جدید در شهرستان قروه احداث گردیده است.

وی در ادامه افزود: در سال‌جاری جهت برقراری انشعاب برق متقاضیان شهری و روستایی که بدلیل فاصله زیاد از شبکه فشار ضعیف هوایی موجود پیشنهاد احداث شبکه مطرح شده بود، نسبت به نصب ۱۲۵ اصله پایه بتونی و احداث ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع و برقراری ۶۷ فقره انشعاب برای متقاضیان اقدام گردید.

میمنت‌آبادی در پایان اذعان داشت: با توجه به ساخت و سازهای جدید و توسعه بافت شهری و روستایی، تعداد زیادی از تقاضاهای واگذاری انشعاب نیاز به احداث و توسعه شبکه برق را دارند که امیدواریم با تخصیص به‌موقع اعتبار و تسریع در طی مراحل اداری بتوانیم در حداقل زمان ممکن و با توجه به اهداف کیفی تعیین شده کار نیرو رسانی به متقاضیان احداث شبکه را انجام دهیم.