تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 422274
یکشنبه - 18 شهریور 1397 - 11:42

احتمال عرضه Mi 8 Explorer Edition با نام Mi 8 Pro در بازارهای جهانی

گوشی Mi 8 Explorer Edition شیائومی قدرتمند‌ترین مدل سری Mi 8 گوشی‌های این شرکت است. این گوشی تا به این لحظه به صورت انحصاری تنها در چین عرضه شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است به زودی شاهد عرضه جهانی یک نسخه از این گوشی با نام Mi 8 Pro خواهیم بود.

احتمال عرضه Mi 8 Explorer Edition با نام Mi 8 Pro در بازارهای جهانی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی Mi 8 Explorer Edition شیائومی قدرتمند‌ترین مدل سری Mi 8 گوشی‌های این شرکت است. این گوشی تا به این لحظه به صورت انحصاری تنها در چین عرضه شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است به زودی شاهد عرضه جهانی یک نسخه از این گوشی با نام Mi 8 Pro خواهیم بود.

چندی پیش یک نسخه از Mi 8 Explorer Edition تحت عنوان M1807E8A بر روی وبسایتTENAA مشاهده شد. اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی، یک گوشی با مشخصات یکسان بر روی یکی از وبسایت‌های وابسته به سازمان وزارت ارتباطات سنگاپور مشاهده شده است.

ظاهراً این نسخه دارای ناچ کوچک‌تر از مدل اصلی است و Mi 8 Pro نام دارد. وجود ناچ کوچکتر احتمالاً به معنی فقدان سخت افزار پیشرفته به کار رفته برای تشخیص چهره خواهد بود. با اینحال سایر مشخصات تغییری نکرده اند و با نسخه Explorer Edition یکسان هستند.

Mi 8 Pro مجهز به صفحه نمایش OLED ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۸ x 1080 پیکسلی است. قلب تپنده‌ی این گوشی پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ است و در نسخه متفاوت دارای ۴، ۶ و یا ۸ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین پشتی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۸.۱ Oreo از سایر ویژگی‌های این گوشی است.