تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 289353
یکشنبه - 16 اردیبهشت 1397 - 15:55

احتمال رونمایی از محصول تاشو سامسونگ در MWC 2019

بر اساس گزارش جدید به احتمال فراوان سامسونگ در جریان MWC 2019 از گوشی هوشمند تاشو این کمپانی و در رویداد CES 2018 از نسخه‌های جدید پرچم‌داران سری S خود رونمایی خواهد کرد.

احتمال رونمایی از محصول تاشو سامسونگ در MWC 2019

به گزارش پایگاه خبری ربیع، بر اساس گزارش جدید به احتمال فراوان سامسونگ در جریان MWC 2019 از گوشی هوشمند تاشو این کمپانی و در رویداد CES 2018 از نسخه‌های جدید پرچم‌داران سری S خود رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش جدیدی که از کره‌ جنوبی رسیده است، به احتمال فراوان گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در فوریه سال بعد و در جریان همایش جهانی موبایل بارسلونا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

این گزارش اضافه می‌کند که سامسونگ نام پروژه‌ی محصول جدید خود را از Valley به Winterتغییر داده که در نگاه متخصصان این حوزه بیان‌گر خروج این پروژه از فازهای ابتدایی توسعه و نزدیک شدن آن به زمان انتشار است. به همین خاطر سامسونگ با شرکای خود صحبت کرده تا آن‌ها برای تامین قطعات این محصول از ما نوامبر سال جاری آماده باشند. در گذشته مدیرعامل سامسونگ در رابطه با گوشی تاشوی این کمپانی گفته است که آنان به دنبال تولید یک محصول بی‌استفاده و اسباب‌بازی‌گونه نخواهند بود.

با گذر از محصول تاشوی سامسونگ به گوشی‌های محبوب سری S این کمپانی می‌رسیم که در این گزارش‌ به معرفی‌ نسخه‌های جدید آن در ما ژانویه اشاره شده است. بر اساس این گزارش، سامسونگ در نظر دارد در جریان نمایشگاه CES 2018 از گوشی Galaxy S10 خود رونمایی کند که این مسئله چندان محتمل نخواهد بود و احتمالاً این کمپانی کره‌ای برای معرفی پرچم‌داران جدید خود، به دنبال برگزاری یک رویداد کاملاً اختصاصی خواهد رفت.