رئیس اداره فرهنگی، هنری اداره آموزش و پرورش استان اصفهان :

اجرای ۵۷ برنامه شاخص دهه فجر به مناسبت سال ۵۷ در سال گذشته

در سال گذشته برنامه های دهه فجر در بیش از ۵ هزار آموزرشگاه و ۵۷ برنامه شاخص به مناسبت سال ۵۷ به اجرا گذاشته شد.

اجرای ۵۷ برنامه شاخص دهه فجر به مناسبت سال ۵۷ در سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال گذشته برنامه های دهه فجر در بیش از ۵ هزار آموزرشگاه و ۵۷ برنامه شاخص به مناسبت سال ۵۷ به اجرا گذاشته شد.

رضا اسماعیل زاده در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد: در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته های مختلفی وجود دارد که ایفای نقش می کنند و کمیته فرهنگیان و دانش آموزی یکی از مهمترین کمیته ها است که به جهت طیف گسترده آن، در صدر کمیته های ستاد دهه فجر قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به هدف از تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان بیان کرد: تبیین سیاست ها و خط مشی های ستاد دهه فجر در بزرگداشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی و برنامه ریزی جهت زمینه سازی و حضور فرهنگیان و دانش آموزان در برنامه های دهه فجر از جمله این اهداف هستند.

وی به بیان اصول و سیاست های موجود در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان پرداخت و عنوان کرد: تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد آگاهی بخشی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزایش همبستگی و وحدت اسلامی به عنوان بهترین عامل برای کاهش چالش های داخلی و خارجی هستند.

اسماعیل زاده افزود: متناظر با این کمیته، ۴۱ کمیته منطقه ای و ناحیه ای نیز در استان فعالیت خواهند کرد و در سطح مدارس نیز کمیته های ستاد دهه فجر تشکیل جلسه می دهند.

وی گفت: فعالیت های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر نیز باید موجب تقویت همزبانی و وفاق ملی، امید، نشاط و شادابی فضای جامعه باشند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امسال شعار دهه فجر انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی استان به دنبال ارائه رویکردهای نوآورانه و خلاقانه هستیم، پیشنهاد ما این است که مطابق سال های گذشته برنامه های گسترده ای داشته باشیم و برنامه هایی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در کمیته تدوین شود.