استانها » البرز
کد خبر : 748058
یکشنبه - 2 تیر 1398 - 20:28

اجرای طرح نظارت تابستانی پلیس راه البرز

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای طرح نظارت تابستانی پلیس راه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای طرح نظارت تابستانی پلیس راه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: تعداد نیم ها و خودروهای پلیس راه البرز جهت خدمت رسانی به مسافران افزایش یافته است؛ در اجرای این طرح، فعالیت بیش از ۷۵ تیم پلیس راه در قالب پایگاه های ثابت و سیار آغاز شد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به استفاده از تیم های موتورسوار و پاس پیاده در طرح تابستانی بیان کرد: اکنون ۱۹ دوربین ثابت در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین و هفت دوربین در جاده کرج-چالوس برای ثبت تخلفات و کنترل خودروها فعال است.

وی با تأکید بر اینکه در طرح تابستانی استان البرز با تخلفات حادثه ساز رانندگی برخورد می شود، عنوان کرد: پلیس با تخلفاتی از جمله نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، سبقت و سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ به شدت برخورد می کند.

گودرزی با اشاره به مشارکت ادارات راه و شهرسازی، هلال احمر، حمل و نقل جاده ای، آتش نشانی و اورژانس در اجرای طرح تابستانی به منظور رفع موانع ترافیکی، امداد و نجات و کمک به مسافران در مواقع نیاز، بیان کرد: طرح تابستانی پلیس راه استان البرز تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/