اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 861408
دوشنبه - 29 مهر 1398 - 17:38

اجرای طرح بازرسی از سرویس‌های مدارس اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آغاز طرح بازرسی سرویس های مدارس از روز یکشنبه خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳۰ نفر در قالب ۷۵ اکیپ بر روند نظارتی رانندگان نظارت می‌کنند.

اجرای طرح بازرسی از سرویس‌های مدارس اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این طرح مشترک بازرسان سازمان تاکسیرانی و نمایندگان شرکت‌های حمل ونقل دانش آموزی نظارت بر نحوه سرویس دهی به دانش آموزان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در این طرح بازرسان موظف هستند روان سازی عبور و مرور و باز کردن معابر پرترافیک با همکاری راهور نیروی انتظامی، بررسی درخواست‌های سرویس مدرسه و ارائه خودرو جهت انجام سرویس، کنترل و نظارت بر تعداد سرنشین خودروهای سرویس، کنترل و نظارت بر رانندگان فعال در امر سرویس دهی مدارس، جلوگیری از فعالیت افراد ناشناس و غیرقانونی، کنترل بر نصب آرم و علائم مصوب از طرف سازمان بر روی خودروهای فعال در امر سرویس‌دهی مدارس، کنترل پوشش و لباس فرم رانندگان و استفاده از فرم متحدالشکل اعلامی از طرف سازمان، کنترل و نظارت بر وضعیت ظاهری خودروها و معاینه فنی، بررسی سرویس مدارس و حضور فیزیکی و بازدید میدانی در مدارس و کنترل ضوابط تعیین و تعریف شده را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس در اصفهان خانم و ۴۰ درصد آقا هستند، افزود: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تعداد ۷۳ هزار دانش آموز با استفاده از هشت هزار خودرو در قالب ۵۱ شرکت حمل و نقل دانش آموزی در سطح شهر اصفهان راهی مدرسه شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ میزان شکایات از نحوه عملکرد سرویس مدارس نسبت به سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است، افزود: با توجه به سرویس‌دهی به ۷۳ هزار دانش آموز در شهر اصفهان، غالباً شکایاتی واصل خواهد شد که این شکایات توسط واحد امور شرکت‌ها و واحد بازرسی سازمان به صورت تلفنی، تلفن گویا و حضوری ارائه و رسیدگی می‌شود.

منوچهری خاطرنشان کرد: شهروندان و اولیاء دانش‌آموزان می‌توانند پیشنهادات و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و یا از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabar(تاکسی خبر) درمیان بگذارند.