استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 521905
سه شنبه - 22 آبان 1397 - 16:30
جانشین فرماندهی انتظامي شیروان خبر داد

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیروان با دستگیری ۲۳ معتاد متجاهر

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲۳ معتاد متجاهر درنتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیروان با دستگیری ۲۳ معتاد متجاهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، سرهنگ رضاقلی قندی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای افزایش امنیت عمومی و مبارزه با معتادان متجاهر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری کارکنان انتظامی پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها در شهرستان شیروان به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مأموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای طرح اقدام نمودند، تصریح کرد: با اجرای این طرح مأموران در دو مرحله ۲۳ معتاد پرخطر  را از معابر سطح شهر جمع‌آوری نمودند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان بابیان اینکه  در این راستا ۲۰ مرد و سه زن دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعداد سه زن و ۱۰ مرد جهت درمان به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی در پایان  مهم‌ترین هدف اجرای این‌گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت‌مندی مردم عنوان و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، بر تقویت این همکاری‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/