پیشخوان » حج و زیارت و وقف » فرهنگ و هنر
کد خبر : 673653
پنجشنبه - 1 فروردین 1398 - 22:30

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰۲ آستان امامزاده در استان تهران

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه خدمات به مردم هستیم از اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰۲ امامزاده از ۳۱۳ بقعه این استان خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰۲ آستان امامزاده در استان تهران

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مجتبی عبداللهی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران  گفت: ۳۱۳ بقعه متبرکه در استان تهران وجود دارد که طرح آرامش بهاری در ۱۰۲ امامزاده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در سال‌های اخیر به صورت مستمر در اداره اوقاف استان تهران برگزار شده است افزود: مسافرین و زائرین زیادی در طول این سال‌ها از خدمات این طرح بهره‌مند شده است و همکارانم در اوقاف آماده خدمات رسانی به مردم در طول ایام نوروز که همه دستگاه‌های فرهنگی تعطیل هستند دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران اظهار داشت: خدمات مختلفی در قالب طرح آرامش بهاری به مسافرین و زائرین گرامی داده می‌شود که بر همین اساس بخشی از این خدمات توسط مبلغین اعزامی از استان قم و مبلغین بودمی از استان تهران به مردم در خیمه‌های معرفت داده می‌شود که این مبلغین در زمینه مشاوره وقف، مشاوره اردواج، مشاوره خانواده و سبک زندگی به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ داده و اطلاع رسانی می‌کنند.

عبداللهی گفت: در همه امامزادگان استان تهران این آمادگی وجود دارند که خدمات ویژه در ایام نوروز به هموطنان داده شود ضمن اینکه چادرهایی هم در تعدادی از این امامزادگان برای اسکان موقت تعبیه شده تا مسافرین بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های جشن ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) در ۱۰۲ امامزاده برگزار شد. ضمن اینکه در لحظه تحویل سال هم ویژه برنامه‌های خاص فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در راستای تکریم و خدمات رسانی به مردم صورت گرفت.

انتهای پیام/