تولیدی » شاهین شهر » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 203966
پنجشنبه - 21 دی 1396 - 08:30

اجرای بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ طرح بنیاد برکت در کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع،   مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم  آغاز ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای محسن آباد شهرستان برخواربا اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها  بیش از ۸۴ هزار میلیارد ریال هزینه شده گفت: ۶۰ درصد از این طرح ها به بهره برداری رسید و و ۴۰ درصد دیگر نیز […]

اجرای بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ طرح بنیاد برکت در کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع،   مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم  آغاز ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای محسن آباد شهرستان برخواربا اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها  بیش از ۸۴ هزار میلیارد ریال هزینه شده گفت: ۶۰ درصد از این طرح ها به بهره برداری رسید و و ۴۰ درصد دیگر نیز در حال تکمیل است.

عارف نوروزی افزود: بنیاد برکت تا کنون قرارداد ساخت هزارو  ۳۵۷ مدرسه را با ۸ هزار کلاس درس و ظرفیت پذیرش ۱۷۷ هزار دانش‌آموز ، با اعتباری افزون بر ۷ هزار میلیارد ریال، با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منعقد کرده است.

وی با بیان اینکه  حدود هزار و ۳۵۷ مدرسه،هزار و ۲۳ مسجد و ۲۱ هزار مسکن محرومان و یازده بیمارستان به کمک بنیاد برکت اجرا شده یا به بهره برداری رسیده است، گفت: این بنیاد ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۶۵ هزار نفر از افراد واجد شرایط پرداخت کرده است.

آقای نوروزی  گفت: در استان اصفهان نیز‌۲۵ مدرسه با ظرفیت ۱۳۰ کلاس افتتاح و تحویل شده و ۳۵ مدرسه دیگر در دست ساخت است

در این مراسم ساخت مدرسه  شش کلاسه برکت روستای محسن آباد برخوار آغاز شد.

این مدرسه در دو طبقه در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۰ و زیربنای ۸۲۱ مترمربع با هزینه ای افزون ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت ۷۰درصدی بنیاد برکت و۳۰درصدی اداره کل نوسازی مدارس اصفهان ساخته می شود.

همچنین دبیرستان برکت روستای جلال آباد نجف آباد در دو طبقه و با ۶ کلاس در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ و زیر بنای هزار و۷۰ متر مربع با هزینه ای افزون بر۷میلیاردو۵۰۰میلیون ریال  به بهره برداری رسید.

مجتمع آموزشی شهید حججی  نیز با ۶۵ میلیارد ریال  اعتبار در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع ساخته می شود.

ساخت مدرسه ۶ کلاسه  بنیاد برکت در محله فیروز آباد شهر تاریخی گز در زمینی به وسعت دو هزار و ۸۰۰ متر مربع  آغاز شد.

محمداسماعیل زاده مدیر آموزش وپرورش شاهین شهر گفت: زمین این آموزشگاه  را به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال عباسعلی امینیان اهدا کرده و بنیاد برکت ۶ میلیارد ریال برای   ساخت وتکمیل آن هزینه می کند.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری