استانها » تولیدی » خبر پوششی » زلیخا صفری راسته کناری » گیلان
کد خبر : 555285
سه شنبه - 13 آذر 1397 - 11:52
مدیرکل پست گیلان خبر داد:

اجرای آدرس‌نویسی استاندارد به صورت پایلوت در گیلان

مدیرکل پست گیلان از اجرای طرح آدرس‌نویسی استاندارد «جی نف» به عنوان یکی از روش‌های جدید آدرس نویسی در دنیا به صورت پایلوت در گیلان خبر داد و گفت: با اجرای سیستم مذکور به تمام دستگاه‌ها به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

اجرای آدرس‌نویسی استاندارد به صورت پایلوت در گیلان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهدی فخربین سبحانی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از اداره کل پست گفت: مردم نیازمند دریافت خدمات از تمام حوزه‌ها به‌ویژه پست هستند.

وی به صداقت و امانت‌داری پستچی‌ها در ذهن مردم اشاره کرد و افزود: اکنون پست دگرگون شده و امور به صورت هوشمند و الکترونیکی انجام می‌شود.

فخربین سبحانی با اشاره به اینکه امنیت فعالیت‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز در پست ارتقا پیدا کرده است، بیان کرد: در دنیای معاصر پست سنتی جهش کرده اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

مدیرکل پست گیلان تصریح کرد: پست با ارائه سرویس‌های نوین به این توانایی رسیده پاسخگوی نیازهای بخش دولتی و خصوصی باشد.

فخربین سبحانی از اجرای طرح آدرس‌نویسی استاندارد «جی نف» به عنوان یکی از روش‌های جدید آدرس نویسی در دنیا به صورت پایلوت در گیلان خبر داد و یادآور شد: با اجرای سیستم مذکور به تمام دستگاه‌ها به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

وی به اجرای فاز نخست و دوم طرح سیماک در گیلان اشاره کرد و گفت: در طرح سیماک تمام امور مربوط به املاک با۲۸ دستگاه به صورت سیستم نرم‌افزاری انجام می‌شود .

مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه اجرای طرح سیماک سبب حذف ارباب رجوع برای انجام امور در اداره‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: کاسته شدن از ترددها و کاهش ترافیک از دیگر مزایای اجرای طرح سیماک است.