استانها » تولیدی » خبر دریافتی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 924629
چهارشنبه - 25 دی 1398 - 16:10

اجرای طرح ساماندهی صنوف آرایشگاه در قم

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تشدید طرح بازدید و نظارت بر آرایشگاه ها، از پلمب یک مورد از این واحدها در سطح شهرستان قم خبر داد.

اجرای طرح ساماندهی صنوف آرایشگاه در قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ “پیام کاویانی” بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح ضربتی کنترل و نظارت بر آرایشگاه ها در شهر قم توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به مدت یک هفته به اجرا گذاشته شد.
وی اظهار داشت : در همین راستا ماموران نظارت بر اماکن عمومی این پلیس از ۹۴ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نهایت یک واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد قانونی و تخلفات صورت گرفته پلمب شد.
سرهنگ کاویانی از صدور اخطار پلمب برای ۷ آرایشگاه دیگر خبر داد و ادامه داد: در این زمینه از متصدیان این واحدها تعهد گرفته شده است که در صورت عدم رعایت تذکرات با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، افزود: پلیس با دقت بر عملکرد واحدهای صنفی نظارت دارد و از فعالیت واحدهایی که خارج از چارچوب قانون ، شئونات و هنجارهای جامعه عمل می کنند، جلوگیری خواهد کرد.
سرهنگ کاویانی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.