استانها » البرز
کد خبر : 585475
دوشنبه - 3 دی 1397 - 22:35
معاون استاندار البرز مطرح کرد

اتحاد در مجموعه مدیریت شهری معضلات شهر سریعتر را رفع می‌کند

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار البرز گفت: باید در مجموعه مدیریت شهری و میان اعضای شوراها اتحاد و همدلی وجود داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم و معضلات را از پیش رو برداریم.

اتحاد در مجموعه مدیریت شهری معضلات شهر سریعتر را رفع می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، خسرو ارتقایی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شوراهای اسلامی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق قانون تعریف شده تمامی استانداری‌ها نظارت درست و وافی بر امور شوراهای شهر دارند.

وی افزود: اینکه یک کلانشهر ماه‌ها بدون شهردار بماند برای مجموعه شورای شهر زیبنده نیست.

معاون استانداری البرز بیان کرد: شهرداران مدیران اجرایی شهر هستند و باید حضور داشته باشند تا به امورات شهر رسیدگی شود.

ارتقایی یادآور شد: دوره چهارساله شوراهای شهر به سرعت در حال گذر است و تنها یک سال و نیم از عمر آن باقی‌مانده است؛ اعضای شورای شهر باید کارنامه‌ای روشن برای ارائه دادن به مردم داشته باشند.

وی تأکید کرد: اعضای شورای شهر به نفع مردم اقدام کنند و با هم کنار بیایند چرا که با رأی مردم است که در کرسی شورای شهر جای گرفته‌اند.

معاون انور هماهنگی با استانداری البرز بیان کرد: معضل وجود درآمد و شرایط بد اقتصادی در شهرداری موجب شده تا کمی اقدامات عمرانی و غیره به کندی پیش برود.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز معتقد است با ایجاد اتحاد و همدلی در مجموعه مدیریت شهری تمامی معضلات از پیش رو برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/و