استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 772830
جمعه - 28 تیر 1398 - 22:59

اتاق اصناف بجنورد ۳ منزل سیل‌زده یتیمان را بازسازی می‌کنند

نماینده اصناف خراسان شمالی در اتاق اصناف ایران با اشاره به کمک‌های کسبه و بازاریان برای سیل‌زدگان استان گفت: ۳ باب منزل یتیمان و مددجویان استان که در دچار تخریب‌شده بود، با کمک‌های هیات رئیس اتاق اصناف بجنورد بازسازی می‌شوند.

اتاق اصناف بجنورد ۳ منزل سیل‌زده یتیمان را بازسازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مهدی امیدوار با اشاره به آخرین کمک های هیات رئیس اتاق اصناف بجنورد به سیل زدگان استان اظهار کرد: سیل زدگان و افرادی که دچار آسیب شدند تاکنون کمک های مختلفی را از سوی اصناف، بازاریان و کسبه استان دریافت کرده اند.

وی بخشی از این کمک ها را برشمرد و افزود: کسبه و بازاریان از همان ابتدا باتوجه به نیازهای اعلام شده از سوی مسئولین استان نسبت به رفع نیاز اقلام و مایحتاج سیل زدگان اقدام کرده اند که از جمله به تامین پلاستیک برای منازل آسیب دیده، تامین سیمان رایگان برای روستاها، منازل و دامداری های دچار آسیب شده از بارندگی های شدید و سیل و تامین اقلام خوراکی و پوشاک موردنیاز سیل زدگان می توان اشاره کرد.

نماینده اصناف خراسان شمالی در اتاق اصناف ایران همچنین از جدیدترین کمک های انجام شده بازاریان و کسبه مرکز استان به سیل زدگان خبر داد و گفت: هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی تصمیم گرفتند با توجه به قرارگیری در فصل تابستان و اولویت بازسازی منازل آسیب دیده از سیل با همکاری کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ۳ باب منزل مددجویان استان که در سیل دچار آسیب شده اند را تعمیر کنند.

وی مبلغ اهدایی از سوی اتاق اصناف بجنورد را ۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ برای مرمت و بازسازی منزل مددجویان یتیم استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است بر اثر بارندگی های شدید ماه های نخست امسال در خراسان شمالی بیش از ۶ هزار واحد مسکونی دچار آسیب و تخریب شدند که از این تعداد ۲ هزار واحد آن مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان بوده است.

انتهای پیام/